יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:42

החשיפה של כוכב הכדוריד הדהימה את גרמניה

יושינס הצטיין ב-34:35 הסנסציוני על צרפת כולל שלושה פנדלים מוצלחים במאני טיים והימם: "מעולם לא זרקתי לפני כן משבעה מטרים בקריירה המקצוענית"

|
רנארס יושינס (רויטרס)
רנארס יושינס (רויטרס)

שלוש הדיפות רצופות היו לוונסן ג’רארד, השוער הוותיק והנפלא של צרפת, נגד הזריקות משבעה מטרים של שחקני נבחרת גרמניה אתמול (רביעי). למעשה הוא החזיק את הטריקולור ביתרון מול מפגן הקרבה אדיר של המנשאפט, אבל בסופו של דבר זה לא הספיק, ואת הסיום הדרמטי חובבי הכדוריד לא ישכחו עוד הרבה מאוד זמן הודות לרנארס יושינס.

בן ה-22 החליט לקחת אחריות על הפנדלים ואחרי שגרמניה החטיאה את שלוש הזריקות הראשונות שלה, הוא כבש בשלוש הפעמים הבאות. 13 שניות לסיום צרפת, הפייבוריטית המובהקת ומחזיקת מדליית הזהב מטוקיו, הובילה 27:29, אלא שאז יושינס כבש משבעה מטרים, גרמניה יירטה את הכדור האחרון והוא הוסיף שער בדרך לשוויון דרמטי.

אחרי שיושינס גם הבקיע את שער הניצחון שקבע 34:35 אחרי הארכה והעלה את גרמניה לחצי הגמר, שאל אותו יוכן ברייר המראיין הגרמני מהיכן הביא את הכוח לדייק בשלוש הזריקות המכריעות שלקח מול ג’רארד וחשף: “מעולם לא זרקתי משבעה מטרים בקריירה המקצוענית שלי”. ברייר לא האמין למה שהוא שומע ואף חזר על השאלה שוב.

רנארס יושינס (רויטרס)רנארס יושינס (רויטרס)

“הפעם האחרונה בה לקחתי זריקה כזו הייתה בנוער או בנבחרת הצעירה”, חזר יושינס שמשחק בהאנובר-בורגדורף. הוא ציין שהוא מתאמן על כך בחריצות אחרי שהמאמן האיסלנדי אלפרד גיסלסון שאל אותו על כך. “לקחתי את זה לתשומת ליבי באימון ואז הגיע הזמן שאראה את זה במשחק”. יושינס סיים עם 14 שערים במשחק פשוט אדיר.

“הייתי כל כך טוב במשחק שאמרתי לעצמי ‘קח את הכדור ותזרוק אותו לשער’. כבר הייתה תחושת חוסר ודאות כי החטאנו את השלושה הראשונים והיה ברור שאם נחמיץ עוד אחד אז המשחק יסתיים. ניסיתי לשכוח את כל זה”, המשיך על הזריקות הדרמטיות והוסיף: “התעלמתי מכל רעשי הרקע, כשאתה על המגרש אתה רק רוצה לשחק וליהנות”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */