יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:41

"המרוץ הכי קשה שלי, בחיים לא חוויתי דבר כזה"

שחייניות מספרד שסיימו במיקום נמוך מהצפוי שיתפו לאחר השחייה בנהר סיין: "חשבתי על לא לבלוע בטעות את המים, אבל זה לא עבד. מקווה שכלום לא יקרה"

|
התחרות בנהר סיין (רויטרס)
התחרות בנהר סיין (רויטרס)

המשחקים האולימפיים בפאריס 2024 ייזכרו בסימן נהר הסיין. טקס הפתיחה היה היסטורי ונערך לראשונה במים, אך יש גם בלגן גדול סביב האירועים שאמורים להיערך בנהר בבירת צרפת, בעיקר כמובן המרוץ במים פתוחים שלרוב לא קורה בנהרות.

מי שסיימה במקום ה-10 ומתחת לציפיות היא אנחלה מרטינס הספרדית, וגם מריה דה ואלדס, שלקחה מדליות באליפויות אירופה ועולם, לא עברה את המקום ה-17. שתי הספרדיות היו רחוקות מהזהב ושיתפו לגבי הקושי של שחייה בנהר סיין.

“זה מאוד מסובך. אנחנו לרוב לא שוחות בנהרות וזה השפיע עלינו. זה המרוץ הקשה ביותר בקריירה שלי”, אמרה ואלדס, “יצאתי מהמים ואמרתי למאמן שלי שזה היה משוגע. לא חוויתי דבר כזה בחיים שלי. זה היה מוזר, וכתוצאה מכך היו שחייניות טובות שנותרו מאחור”.

יש לכך הרבה סיבות, מעל הכל האימונים. התקיימו מעט מאוד אימונים בנהר, כשמרטינס הסבירה שהסיבה לכך היא שהמים לא היו מספיק נקיים: “היו אימונים קצרים, כולם חיכו לראות מה האחרים יעשו. נתנו לנו 10 דקות כי אם משהו היה קורה לא רצו שנסתכן”.

השחיינית הוסיפה: “חשבתי על לא לבלוע בטעות את המים, אבל זה לא עבד. אני מקווה ששום דבר לא יקרה. היו הרבה ספקות ואי ודאות, אבל כולם סבלו מזה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */