יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:10

"אתם רוצים שישראל תעלה עם טלאי צהוב?"

אחרי שסולקה מאליפות אירופה לנוער באולטימייט פריסבי, עו"ד דליה בושינסקי, שמייצגת את הנבחרת, במכתב קשה לאיגוד: "אין פה שום דבר מלבד אנטישמיות"

|
הגרפיטי האנטישמי בבלגיה (פרטי)
הגרפיטי האנטישמי בבלגיה (פרטי)

נבחרת ישראל באולטימייט פריסבי לנוער נתקלה באנטישמיות קשה באליפות אירופה בבלגיה, כאשר נאסר עליה להשתתף בתחרות מ”טעמים ביטחוניים”. היום (חמישי), הגיעה התגובה של עוה”ד דליה, בושינסקי, שמייצגת את הנבחרת.

עוה”ד דליה בושינסקי הגישה מכתב להתאחדות האולטימייט פריסבי האירופית בשם הנבחרת הישראלית: “על כל הכבוד, מדובר בהחלטה מקוממת וספק אם יש לה עילה משפטית. ההתאחדות הישראלית מוצאת את ההחלטה כמפלה, וכזו שעומדת בסתירה עם העיקרון המרכזי של החוק. ההחלטה גם נוגדת את העיקרון של איגוד הפריסבי אולטימייט אותו אתם מנהלים. לנבחרת הישראלית יש זכות להשתתף בתחרות כמו כל הנבחרות”.

“הטיעון לפיו ישראל לא יכולה להשתתף בגלל סיבות ביטחוניות אינו יכול לעמוד, עם כל הכבוד. זה אומר שכל המדינות שנמצאות במצב מלחמה לא יוכלו להשתתף”.

“יישום ההחלטה על שאר העולם, באופן שווה, פירושו שישראל צריכה להיות מורחקת לנצח מכל המשחקים האולימפיים לאחר הטבח במינכן ב-1972, שיש להחרים את פינלנד מהתחרות בגלל הסכסוך הנוכחי שלה עם רוסיה, בגלל שהיא משחררת בניגוד להסכמת פינלנד, פליטים בגבולה המשותף, אוקראינה ורוסיה, צריך לאסור את שניהם בגלל מלחמה מתמשכת של כמעט שנתיים, יש לאסור את ספרד בגלל סכנה כי הסכסוך הפנימי עם הבאסקים בתוך ספרד, הן בצפון יש לאסור את קוריאה הצפונית ודרום קוריאה בשל המתיחות הגבוהה ביניהן וכן הלאה וכן הלאה. אין כאן שום דבר אחר מלבד אנטישמיות, אתם רוצים שהנבחרת הישראלית תופיע מעתה עם הטלאי הצהוב?”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */