יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:13

המתאבקת הגיעה לגמר ונפסלה על חריגה במשקל

וינש פוגאט רצתה זהב, אך בוקר לפני הקרב שקלה 150 גרם יותר והודחה מהתחרות. ההודית גזרה שיער ואפילו שאבה דם כדי להפחית ממשקלה, אחר כך התאשפזה

|
וינש פוגאט (רויטרס)
וינש פוגאט (רויטרס)

להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. זה מה שקרה הבוקר (רביעי) לווינש פוגאט, המתאבקת במשקל של עד 50 ק”ג. ההודית כבר ניצחה כמה קרבות ועשתה היסטוריה כשהעפילה לגמר, אך נפסלה בצורה הכי כואבת שיכולה להיות – חריגה מהמשקל ב-150 גרם בלבד.

על פי חוקי ההיאבקות, הספורטאים נשקלים לפני כל יום תחרויות וצריכים לעמוד במשקל היעד של הקטגוריה שלהם. אם וכאשר הם נכשלים בשקילה (בכל אחד מימי התחרות), הם מודחים ונשלחים מיד הביתה.

פוגאט הייתה אמורה להתחרות הערב על הזהב מול שרה הילדברנדט מארצות הברית. למרות המאמצים הגדולים של הצוות הסובב אותה להוריד מהמשקל שלה במהלך הלילה שקדם לשקילות, כל הניסיונות לא עזרו.

וינש פוגאט בחצי הגמר (רויטרס)וינש פוגאט בחצי הגמר (רויטרס)

וינש כל כך נלחצה מהסיטואציה ורצתה להתחרות בגמר, עד שניסתה לפנות למעשים קיצוניים, כמו לגזור את השיער כדי להוריד כמה שאפשר ממשקלה. ואם זה לא מספיק, היא אפילו שאבה דם, עד שחשה ברע ופונתה לאשפוז בבית החולים.

האירוע הזה קשה עבור המתאבקת מהודו לא רק בשל העובדה שהיא פספסה הזדמנות גדולה לסיים על הפודיום, אלא גם בגלל מה שעברה כדי להיכנס לקטגוריית המשקל של עד 50 ק”ג. שיטות קפדניות, דיאטה מאתגרת וסשנים של סאונה, היו חלק מהשגרה של פוגאט לקראת המשחקים האולימפיים בפאריס 2024.

מי היא קופצת המוט שמשגעת את הרשת?
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */