יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:03

"היא אישה, אבל מאוד חזקה": חליף עלתה לגמר

המתאגרפת האלג'יראית שיש סערה בנוגע למגדרה תזכה במדליה אחרי שניצחה את סוואנפנג התאילנדית, שהודתה: "פשוט חזקה מדי". חליף: "עובדת קשה כמו כולם"

|
אימאן חליף (רויטרס)
אימאן חליף (רויטרס)

המתאגרפת האלג’יראית אימאן חליף תזכה במדליה אולימפית, השאלה באיזה צבע. הסאגה הארוכה סביבה ממשיכה והיא לא יורדת מהכותרות אחרי שהעפילה אמש לגמר באגרוף נשים, כשיותר מ-1,000 אלג’יראים שהיו באולם תמכו בה, כולל נשים רבות שלבשו חיג’אב, הניפו את דגל אלג’יריה וקראו בשמה.

בזמן שבשאר העולם יש מחלוקת רבה בנוגע למגדרה של חליף שמבלבלת את כולם, היא נלחמת ומנצחת את כל יריבותיה. אתמול היא גברה על ג’נג’ים סוואנפנג התאילנדית בקלילות רבה וניצחה בכל אחד מהסיבובים: “כמו כל הספורטאים, אני עובדת כדי להגשים את החלום שלי ולנצח ברמות הגבוהות”, היא אמרה בערבית.

“תודה לאל שאני משיגה את המטרה, תודה לאלג’יראים שהגיעו לפה”, המשיכה המתאגרפת בת ה-25, “מקווה שאהיה באותה הרמה גם ביום שישי, אתן כל מה שיש לי בגמר, שמחה מהתמיכה שאני מקבלת בפאריס”. חליף תתמודד מול ליו יאנג הסינית על מדליית הזהב, אחרי שבטוקיו לפני שלוש שנים הודחה בשלב רבע הגמר.

סוואנפנג שהפסידה לחליף שיתפה: “שמעתי את החדשות בנוגע אליה, אבל לא עקבתי לגבי זה מקרוב. היא אישה, אבל היא מאוד חזקה. ניסיתי להשתמש במהירות שלי, אבל היריבה שלי פשוט הייתה חזקה מדי”.

אימאן חליף אחרי הניצחון (רויטרס)אימאן חליף אחרי הניצחון (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */