יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:18

יום השיוט נדחה: צוקרמן בחצי הגמר, זרקה בחוץ

לאחר שחיכו כל היום לרוחות שלא הגיעו, הוחלט לוותר: הגולשת סיימה עשירית והעפילה לחצי, הגולש במקום ה-13 והמכובד וסיים את דרכו במשחקים בפאריס

|
גל צוקרמן. צילום- Robert Hajduk (אחר)
גל צוקרמן. צילום- Robert Hajduk (אחר)

נושא הרוחות בשיוטים במשחקים האולימפיים בפאריס שוב פגע בתחרויות, כשהיום (רביעי) אחרי המתנה רבה הוחלט לוותר על השיוטים ובכך אנחנו עוברים ישירות לשלב הבא. בעקבות כך, הדבר כמובן השפיע על הנציגים הישראלים שלנו.

גל צוקרמן הייתה במקום ה-10 לפני שהשיוטים היום היו אמורים להתחיל ובעקבות הדחייה היא סיימה את שלב המוקדמות במקום הזה, מה שנתן לה מקום בחצי הגמר. לעומת זאת, דור זרקה היה במקום ה-13 והוא סיים במקום המכובד הזה, כך שהוא למעשה סיים את דרכו במשחקים בפאריס.

ואכן, השיטה בקייט פויל היא ייחודית ודי מורכבת, אבל כזאת שמכניסה עניין. קודם כל, המטרה של גל הייתה להתברג בטופ 10. מיד לאחר מכן, יתקיימו שני חצאי גמר במקביל – בהם יתחרו כל גולשות הקייט פויל שסיימו במקומות 3-10. מי שיסיימו במקומות הראשון והשני בתום התחרות הסדירה יעפילו אוטומטית לגמר.

דור זרקה (רויטרס)דור זרקה (רויטרס)

בכל חצי גמר יתחרו ארבע גולשות קייט פויל. המטרה של כל גולשת תהיה להשיג שלושה ניצחונות כדי להפעיל לגמר. מי שנכנסו מהמקום הראשון לחצי הגמר, שהם הגולשים שסיימו במקומות 3-4 בתחרות הסדירה, יגיעו לשם כבר עם שני ניצחונות כך שיצטרכו לנצח רק עוד פעם אחת.

מי שבחצי הגמר כשהם מדורגים מהמקום שני, כלומר הגולשים שסיימו 5-6 בתחרות הסדירה, יגיעו עם ניצחון אחד. שני הגולשים האחרים יגיעו לחצי הגמר בלי שום מקדמה ויצטרכו להפתיע ולנצח שלושה שיוטים. בכל אופן, בחצי הגמר, גולש הקייט פויל הראשון שמשיג שלושה ניצחונות בכל בית יעפיל לגמר.

לא לבעלי לב חלש: מגלשת מים מרפחת בשמיים
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */