יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:54

"ווילסון לא עומדת בלחץ, שתעשה בדק בית"

צוברי, מאמנה של שרון קנטור, התייחס לטענות של הבריטית על שינוי השיטה: "ראינו אותה מובילה בכל התחרויות ומפסידה", קנטור: "השיטה הוגנת לכולם"

|
אמה ווילסון מתוסכלת (רויטרס)
אמה ווילסון מתוסכלת (רויטרס)

אמה ווילסון הייתה במקום הראשון בתום 16 השיוטים הראשונים, העפילה אוטומטית לגמר, אך שם, שוב קרסה במאני טיים וראתה את שרון קנטור עוקפת אותה בדרך למדליית הכסף. לאחר מכן, כזכור, הגולשת הבריטית הביעה טענות קשות לשינוי השיטה, ואפילו אמרה ש”סיימה עם הענף”. הערב (שלישי), במסיבת העיתונאים החגיגית של שרון קנטור ומאמנה שחר צוברי, השניים התייחסו לטענות של מדליסטית הארד מבריטניה. 

שרון קנטור אמרה: “שחר תמיד אמר לנו שזו השיטה, זה לא משנה אם אני אוהבת אותה או לא. היא הוגנת לכולם בגלל שכולם עובדים תחת אותה שיטה. יכולים להיות כאלה שיסיימו ראשונים כל הזמן ויפסידו ויש כאלה שירוויחו מזה. אני לא חושבת שיש פה איזשהו משהו שחוזר על עצמו. זה מאוד מנטלי וצריך לדעת איך לייצר מזה משהו טוב”.

אמה ווילסון (רויטרס)אמה ווילסון (רויטרס)

צוברי המשיך והיה “קצת” יותר חריף מקנטור: “אמה הגיעה שלוש פעמים לגמר והפסידה בכל הפעמים – פעמיים לישראליות ופעם אחת לאיטלקייה. עם כל הביקורת על השיטה, אמה לא מצליחה להתמודד במאני טיים ומפסידה פעם אחר פעם, וזה לא על יכולת”.

המאמן הוסיף: “ראינו את אמה מובילה בכל התחרויות ובסוף מפסידה – פעם אחת זו השיטה, פעם שנייה זו אולי השיטה ופעם שלישית היא צריכה לעשות בדק בית. כולם יודעים שהשיטה אכזרית, אבל אמה תחזור חזקה יותר”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */