יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:47

בגיל 11: ז'נג האוהאו עשתה היסטוריה בפאריס

גולשת הסקייטבורד הפכה לספורטאית הצעירה ביותר בהיסטוריה של סין במשחקים האולימפיים. היא סיימה עם ציון 63.19, אך בסוף לא הצליחה להעפיל לגמר

|
ז'נג האוהאו (רויטרס)
ז'נג האוהאו (רויטרס)

יש ילדים שנמצאים בימים האלה בחופשת הקיץ שלהם ויש את ז’נג האוהאו. הסינית בת ה-11 מעבירה את הימים האלה בפאריס. במשחקים האולימפיים. וכן, היא משתתפת בהם. היום (שלישי) היא עשתה היסטוריה עם פתיחת תחרויות הסקייטבורד, חמשה ימים בלבד לפני שתחגוג יום הולדת 12.

עד כמה היא צעירה? ז’נג נולדה יום לפני טקס הסיום של המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ונכנסה לסקייטבורד רק כשהוריה קנו לה אחד כמתנה ליום הולדת שבע. היא נחשבת להבטחה גדולה ואחרי שניצחה במספר תחרויות בסין, היא החלה להתחרות גם בחו"ל בדרך לשיא בפאריס.

בצהריים ז’נג השתתפה בשלב המוקדם של תחרות הסקייטבורד, שיצאה לדרך בכיכר הקונקורד בפאריס וקיבלה ציון של 63.19, מה שלא הספיק לה כדי להיכנס לשמונה הראשונות ולעלות לגמר. היא קיבלה גם 16.01 ו-16.07 על שני הניסיונות הנוספים.

ובכל זאת, היא תיקח את החוויה אחרי שהפכה לספורטאית הסינית הצעירה ביותר אי פעם במשחקים האולימפיים. באופן טבעי, ז’נג היא גם הספורטאית הצעירה ביותר במשחקים הנוכחים בפאריס.

יש לה מאמן בריטי, דני וויינרייט, שהוא סקייטבורדר מקצועי והחל לעבוד איתה לקראת תחרות ההעפלה למשחקים האולימפיים בדובאי בחודש מרץ האחרון. בעזרתו, היא עלתה בדירוג מהמקום ה-43 ל-26. בשנה שעברה היא סיימה את הבכורה שלה באליפות העולם במקום ה-23.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */