מערכת ONE
|
מערך ההסברה הלאומי ומשרד התרבות והספורט משיקים קמפיין הסברה בינלאומי העונה לשם ״הרוח הישראלית״, בזמן שהמשחקים האולימפיים בפאריס, מקבצים אליהם מיליארדי צופים לבמת הספורט הגדולה בעולם, ומהווים את חלון הראווה של הספורט, כמו גם חלון ראווה ללאומיות, ספורטיביות וגאו-פוליטיקה.
הקמפיין ביוזמה משותפת של מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה ומשרד התרבות והספורט, נועד לעורר הזדהות וחיבור לישראל, בקרב ציבור במדינות המערב והעולם החופשי. הקמפיין מבוסס על הרעיון של ה"רוח האולימפית" והערכים שהיא מייצגת כמו חברות, כבוד והוגנות, במטרה להציג את הספורטאים הישראלים ומדינת ישראל כמי שמייצגים את ערכים אוניברסליים משותפים.
קמפיין ההסברה הבינלאומי "הרוח הישראלית", הופק על ידי לפמ ומשודר בפלטפורמות דיגיטאליות במהלך ימי אולימפיאדת פאריס 2024. את הקמפיין מוביל המסר - #Respect_the_spirit, המזמין את הקהל ברחבי העולם להתחבר לרוח האולימפית הישראלית המבוססת על ערכים משותפים.
שר התרבות והספורט, מיקי זוהר אמר: "המשחקים האולימפיים הם לא רק במה לספורט, אלא גם זירה גאו-פוליטית. הקמפיין 'הרוח הישראלית' נועד להציג את הצד היפה של ישראל ואת הערכים שהיא מייצגת, ולהעביר מסר של תקווה ואחדות. אנו מאמינים כי הצגת הערכים האולימפיים באור חיובי יכולה לחזק את תמיכת הציבור הבינלאומי בישראל. הספורטאים שלנו מייצגים אותנו בגאווה ומביאים לנו הישגים רבים, לכן דווקא בזמן הזה חשוב לסחוף את דעת הקהל העולמית איתנו".
ממערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה נמסר: ״מחודש אוקטובר ועד היום, הפיק מערך ההסברה הלאומי, מאות קמפיינים בינלאומיים לחיזוק הלגיטימציה לישראל בקרב קהלי יעד שונים ברחבי העולם, אליהם נחשפו יותר מ-6 מיליארד אנשים. קמפיין זה נושא את דגל ״הרוח הישראלית" המשקפת ערכים אוניברסליים, הבאים לידי ביטוי בספורט הישראלי ובכלל״.