יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:58

ב'ווינר' קבעו - ספרד פייבוריטיות נגד מרוקו

לה רוחה זוכה ליחס של פי 2.00 בחצי גמר האולימפיאדה, כשהמרוקאים קיבלו יחס של פי 2.95. צרפת פייבוריטית ברורה נגד מצרים. וגם: רבעי הגמר בכדורסל

|
שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)
שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)

רגעי השיא של משחקי הכדורגל והכדורסל במשחקים האולימפיים בפאריס 2024 מתקרבים, כשהיום (שני) ייערכו משחקי חצאי הגמר בכדורגל ומשחקי רבעי הגמר בכדורסל.

לשליחת טופס ב’ווינר’ לחצו כאן.

לגבי חצי גמר הכדורגל, נבחרת ספרד פייבוריטית נגד מרוקו, כשניצחון של לה רוחה זוכה ליחס של פי 2.00, לעומת ניצחון של המרוקאים שזוכה ליחס של פי 2.95. תיקו בתום 90 דקות יהיה שווה למהמרים פי 3.00 על כספם.

בחצי הגמר השני צרפת פייבוריטית ברורה נגד מצרים. הצרפתים זוכים ליחס של פי 1.30 בלבד, כשמנגד הפתעה של המצרים תהיה שווה לא פחות מפי 7.00 על הכסף. תיקו בתום 90 דקות מקבל יחס של פי 4.10.

שחקני מרוקו חוגגים (רויטרס)שחקני מרוקו חוגגים (רויטרס)

בכדורסל, המשחק המסקרן הוא ללא ספק של הדרים טים של ארצות הברית, שפייבוריטית מובהקת נגד ברזיל. היתרון עומד על פלוס 27 לטובת ארצות הברית, כשניצחון שלהם בהפרש נמוך מזה זוכה ליחס של פי 1.80, וניצחון בהפרש גבוה מכף זוכה לפי 1.80. ניצחון של האמריקאים ב-27 נקודות בדיוק מקבל יחס של פי 9.00.

לברון ג'יימס (רויטרס)לברון ג'יימס (רויטרס)

עוד משחק מסקרן ברבע גמר הכדורסל ייערך בין צרפת לקנדה. קנדה פייבוריטית במעט, כשניצחון שלה בהפרש של שבע נקודות ומעלה זוכה ליחס של פי 1.80, כל תוצאה נמוכה מכך תזכה את המהמרים ביחס של פי 1.80 גם כן. ניצחון של הקנדים בשבע נקודות בדיוק שווה פי 9.00 על הכסף. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */