יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:47

״שנינו לא מעכלים, שמחים שהעבודה השתלמה״

אחרי הזכייה במדליות הזהב והכסף בשייט, הזוכים דיברו בהתרגשות. ראובני: ״הדגל הונף עם סמל החטופים, שווה הכל״. קנטור: ״מוקדש לחבריי שבצבא״. צפו

|
קנטור וראובני עם המדליות (רדאד ג'בארה)
קנטור וראובני עם המדליות (רדאד ג'בארה)

תום ראובני ושרון קנטור שזכו במדליות הזהב והכסף בהתאמה בשייט והביאו המון כבוד וגאווה לישראל במשחקים האולימפיים, שיתפו היום (ראשון) בתחושותיהם אחרי ההישג הנהדר שלהם אמש בצרפת. 

האלוף האולימפי, תום ראובני, דיבר תחילה על ההד התקשורתי והפרסום מאז הזכייה במדליית הזהב: ״אני פחות אוהב הסחות דעת, אני רוב הזמן עם פלאפון טיפש. אני מוציא את האייפון לעתים נדירות. אני ער לטירוף של האינסטגרם והרשתות החברתיות, אי אפשר להתחמק מזה. עלו לי 7,000 עוקבים מאז הזכייה, אבל זה דברים שפחות עושים לי את זה״.

על תקרית הדגל שעלה לראש התורן מקופל ולא התנוסס אמר: ״שמעתי על הקונספירציה הזאת. לא שמתי לב לזה בכלל. הסתכלתי על הקהל והתרגשתי כל כך. אני מקווה שזה רק קונספירציה ולא מעבר, וגם אם כן זה לא משנה. אנחנו ניצחנו, היינו על ראש הפודיום וההמנון התנגן בגאווה. סמל החטופים היה על הדגל וזה מה שחשוב״.

ראובני וקנטור בראיון מהכפר האולימפי

זוכת מדליית הכסף, שרון קנטור, אמרה: ״אני שמחה ושלמה עם המדליה. יכולתי להביא זהב, אבל אני שמחה מהעבודה שעשיתי. שמחה מהשיתוף פעולה עם תום, שחר צוברי וגל פרידמן. מקווה שיצא לנו לעבור חוויה כזאת עוד פעם. עבודת הצוות הייתה טובה״.

קנטור המשיכה: ״איגוד השייט עושה עבודה מופלאה בשנים האחרונות. הוא מייצר דור מעולה. יש איתי ועם תום עוד כל כך הרבה אנשים מוכשרים בנבחרת. הצלחנו להחזיר לאיגוד השייט את מה שהם נתנו לנו והם נתנו לנו הרבה. גל ושחר עשו עבודה ממש טובה. זו פעם ראשונה ששחר מאמן והוא למד אותנו מדהים. זה מה שעזר לנו להגיע כל כך גבוה״. 

תום ראובני, גל פרידמן, שרון קנטור ושחר צוברי (פרטי)תום ראובני, גל פרידמן, שרון קנטור ושחר צוברי (פרטי)

על ההפתעה שעשו לה בני משפחתה שטסו אליה אמרה: ״קודם כל אבא שלי, אחי הגדול ואחי הקטן הפתיעו אותי. אני אמרתי לכולם לא לבוא כי רציתי שקט, ופתאום אני מגיעה לחוף ורואה את המשפחה שלי וזה היה מרגש בטירוף. אמא שלי ראתה הכל מהבית. הם יודעים שאני פחות אוהבת את עניין התקשורת. המדליה הזאת מוקדשת לחברים שלי, שרובם נמצאים בצבא״.

קנטור דיברה על גולשת הרוח, לי קורזיץ, וסיפרה: ״דיברתי עם לי. היא שמחה בשבילי כל כך. היא אמרה שהמדליה הזאת פיצתה על המדליה שהיא לא זכתה בה בלונדון. גדלתי עליה, זה שם שהערצתי כילדה. אני אוהבת אותה מאוד״. 

קנטור וראובני עם המדליות (רדאד ג'בארה)קנטור וראובני עם המדליות (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */