יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:16

"ידעתי שאחד מהם יעפיל לגמר, רק לא ידעתי מי"

ססקיה, חברתו של ראובני ואחותו של סאם שהתחרה איתו בחצי, סיפרה ל-ONE: "הרגשה מדהימה להיות חברה של אלוף אולימפי". תומר חבז, שלי ONE לאולימפיאדה

|
ססקיה סילס  (תומר חבז)
ססקיה סילס (תומר חבז)

יום שבת היה יום מרגש עבור השייט הישראלי בכלל ועבור תום ראובני בפרט, שהצליח לזכות במדליית זהב היסטורית עבור המשלחת הישראלית. אך עם זאת, עבור ססקיה סילס, חברתו של מדליסט הזהב הטרי תום ראובני, הזכייה הייתה הרבה יותר מעוד רגע מרגש של בן הזוג. כי לצד היום האמוציונלי, בחצי הגמר הוא גם התחרה באחיה, סאם.

סילס הגיעה ביחד עם אחותה התאומה למרינה במארסיי, לבוקר שיכול היה ללכת לכל הכיוונים. לבסוף, ראובני העפיל לחצי הגמר לאחר שאחיה לא הצליח לעשות זאת ואחרי פוטו פיניש דרמטי, המדליה נענדה על צווארו של בן זוגה הישראלי.

“זו הרגשה מדהימה להיות חברה של אלוף אולימפי. אני מרגישה על הירח, אבל ידעתי שהוא הולך לעשות את זה. הייתה לי הרגשה פנימית כזאת ואני כ"כ שמחה עבורו. ראיתי את העבודה הקשה שהוא עבר וזה כ"כ מגיע לו", אמרה חברתו, ססקיה, רגע לאחר הזכייה.

לא ממש סימנו אותו כמועמד להביא מדליה.
“אני יודעת שלא ממש סימנו אותו כפייבוריט, אבל אני ידעתי שהוא יזכה. דיברנו על זה שלהיות אנדרדוג זה בסדר והוא צריך להביא את עצמו. הוא ידע מה להביא מעצמו ויש לו הכול. החיים שלנו ישתנו? אולי. תום לא ישתנה, הוא מאוד צנוע וחברותי. אבל החיים ישתנו כי הוא עשה היסטוריה".

תום ראובני וססקיה סילס (תומר חבז)תום ראובני וססקיה סילס (תומר חבז)

כמה לחץ היה אצלו בימים האחרונים? בטח עם שיוט המדליות שנדחה.
“דיברנו בכל יום, אבל לא ממש על התחרות. רק אמרתי לו שיש לו הכול ושהוא יהיה טוב. אנחנו מדברים על דברים פשוטים, כמו מה כל אחד אכל. הייתי מקצוענית בעברי, אז אני יכולה להבין את התחושה שלו. לפעמים אתה רק צריך מישהו שיזכיר לך ויגיד לך כמה פוטנציאל טמון בך. הוא כן התייעץ איתי והוא פתוח לקבל עצות. אני גאה בו ואהבתי אותו עוד לפני הזכייה שלו במדליית הזהב".

הסיפור הפיקנטי היה שהוא התחרה עם אח שלך, סאם, בחצי הגמר.
"דיברתי עם אחי לאחר הזכייה של תום. הוא היה מאושר ממקצה רבע הגמר שלו ואז שהוא הגיע לחצי הגמר אמרתי לעצמי: ‘עכשיו זה הוא ותום’. ידעתי שאחד יעפיל, רק לא ידעתי מי כי זה כל רגע השתנה. בסוף זה היה תום, אבל בכל אופן, זה היה היום המרגש בחיי. אח שלי שמח מאוד מההופעה שלו וגם שמח בשביל תום. תום פגש את סאם שבירך אותו ואני כ"כ שמחה".

תום ראובני בראיון על הזהב: הרגשה מטורפת
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */