יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:47

נגיעה ממדליה: האלופה מריו נפצעה וצרחה מכאבים

לא נעים: אחרי שתי פציעות קשות ואובדן אביה, אחת משחקניות הבדמינטון הטובות בהיסטוריה הייתה קרובה מתמיד להבטיח מדליה, אך אז נפצעה שוב ונשברה

|
קרולינה מארין (רויטרס)
קרולינה מארין (רויטרס)

המשחקים האולימפיים מציגים רגעי שיא כמו שחוותה המשלחת הישראלית לפאריס 2024 רק אתמול (שבת), אבל יש גם את הצד השני שיכול לשבור את הלב לספורטאים, רגע לפני שהם מצליחים לשים את ידם על המטרה. זה בדיוק מה שקרה הבוקר לקרולינה מארין, אחת משחקניות הבדמינטון הטובות בעולם, שהייתה כל כך קרובה לגמר אולימפי לפני שנגדע לה החלום.

מארין, מדליסטית זהב מריו 2016, פספסה את המשחקים האולימפיים הקודמים בגלל פציעות קשות ועברה שנים לא פשוטות. הטורניר האולימפי היה אמור להיות הקאמבק שלה לטופ ואכן היא העפילה לחצי הגמר, שם פגשה את הי בינג ז’יאו הסינית, ניצחה 14:21 במערכה הראשונה וכשהובילה 5:10 בשנייה, היא עיקמה את הברך, צנחה לקרקע וצרחה מכאבים.

מארין עוד הצליחה לקום בקושי רב ורצתה לנסות להמשיך לשחק, אבל הפציעה הכריעה אותה ושוב היא נאנקה מכאבים. לבסוף היא נאלצה לפרוש מחצי הגמר, שבו ניצחון היה מבטיח לה מדליה, במצב של 8:10 במערכה השנייה.

למגרש הוכנס כיסא גלגלים כדי לפנות את מארין עקב הפציעה הקשה, אבל היא הצליחה לצלוע אל מחוץ למגרש בכוחות עצמה וגם התנצלה בפני 8,000 הצופים שהגיעו לחצי הגמר.

בעברה זכתה מארין שלוש פעמים באליפות העולם, שבע פעמים באליפות אירופה והחלום שלה היה לא רק להיות הטובה בעולם, אלא גם הטובה בהיסטוריה עם זהב אולימפי שני בקריירה, מה שכבר לא יקרה בפאריס.

הפציעה האחרונה מגיעה אחרי תקופה אפלה שכללה קרע ברצועות של שתי הברכיים שלה בשנים האחרונות, בהן גם איבדה את אביה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */