יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:50

"בלתי אפשרי היה שטדי היה מפסיד בקרב הזה"

בצרפת חוגגים את הניצחון על יפן בג'ודו הודות לקרב המכריע של האגדה, יו"ר האיגוד: "גם אם אני הייתי עושה את ההגרלה, לא הייתי עושה אותה טוב יותר"

|
טדי רינר (רויטרס)
טדי רינר (רויטרס)

בצרפת עדיין לא נרגעים מהניצחון על יפן בגמר הג’ודו הקבוצתי. הצרפתים, שגברו על היפנים עם בטוקיו לפני שלוש שנים, עשו זאת שוב, הפעם בזכות קאמבק מדהים מ-3:1 ל-3:4, אותו קבע, איך לא, גדול הג’ודאים בכל הזמנים והאלוף האולימפי המכהן במשקל של מעל 90 ק”ג –טדי רינר.

“לא אני ביצעתי את ההגרלה, אבל גם אם הייתי עושה אותה, לא יכולתי לעשות את זה טוב יותר!” התמוגג בסיום יו”ר איגוד הג’ודו הצרפתי, סטפן נומיס, שדחה מיד את הקונספירציות על הגרלה שכוונה בידי הצרפתים, על מנת שהקרב המכריע יהיה זה של רינר. “אני מודה על זה, זה מזל גדול” הוסיף.  

טדי רינר (רויטרס)טדי רינר (רויטרס)

בתחרות הג’ודו הקבוצתית, כאשר הנבחרות נמצאות בשוויון 3:3, קטגוריית המשקל בקרב המכריע נקבעת על ידי המחשב, וכשהרולטה על המסך עצרה על הקטגוריה 90+ ק”ג, זו שבה מתחרה רינר, הצרפתים כבר הריחו את הניצחון. זה לא היה קל, כשסאיטו היפני נתן פייט וגרר את האלוף האולימפי שלוש פעמים לניקוד זהב, אך שם, רינר כבר עשה את מה שהוא יודע לעשות יותר טוב מכולם – איפון מכריע שהעניק מדליית זהב נוספת לצרפת. 

נומיס התייחס לניצחון הכפול על יפן, במה שהפך כבר לקלאסיקה של ממש בתחרות הקבוצתית בג’ודו במשחקים האולימפיים: “גם אם נפסיד להם בעוד ארבע שנים, זה בלוס אנג’לס, אז לא אכפת לנו. בגלל שזה בפאריס, כל כך רצינו את הניצחון הזה. זה היה מטורף”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */