יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:55

דור זרקה במקום ה-10 הכללי, צוקרמן במקום ה-11

שיוטי הקייט פויל במרינה במארסיי: הישראלי סיים את 4 השיוטים שלו ומדורג במקום ה-10 הכללי, הישראלית במקום ה-11. שניהם בתמונת העלייה לשלב הבא

|
דור זרקה. צילום- sailing energy (אחר)
דור זרקה. צילום- sailing energy (אחר)

המשחקים האולימפיים בפאריס נמצאים בעיצומם, כאשר המשלחת הישראלית סיפקה אתמול יום מצוין עם לא פחות משלוש מדליות, והיום (ראשון) נפתחה גם תחרות הקייט פויל באתר המרינה שבמארסיי עם נציגים ישראלים נוספים. דור זרקה הגיע למקום ה-10 הכללי לאחר ארבעת השיוטים שלו היום. גל צוקרמן במקום ה-11 אצל הנשים אחרי ארבעת השיוטים שלה.

זרקה החל את השיוט הראשון שלו, כשהגיע למצוף הראשון במקום התשיעי, למצוף השני במקום ה-14 וסיים את השיוט במקום ה-15. בשיוט השני סיים זרקה במקום השלישי בכל אחד מהמצופים, ושיפר את הדירוג הכללי שלו, כאשר הוא דורג שמיני אחרי שני שיוטים.

בשיוט השלישי שלו הגיע דור זרקה למקום ה-12 ובכך ירד גם למקום ה-12 הכללי. בשיוט הרביעי שלו הוא הגיע למצוף הראשון במקום ה-15 ולשני במקום ה-12, כשבסופו של דבר טיפס וסיים שמיני במצוף השלישי. את השיוט עצמו סיים תשיעי בדרך למקום ה-10 הכללי.

מיד אחריו עלתה לשיוט הנשים גל צוקרמן, בתם של השייטים האולימפיים אלי צוקרמן ושני קדמי. אל המצוף הראשון הגיעה צוקרמן במקום ה-13, והגיעה באותו המיקום גם למצוף השני. לשלושת המצופים הבאים הגיעה במקום ה-10 וזה היה גם המיקום שלה בסיום השיוט. 

בשיוט השני שלה, צוקרמן הגיעה למצוף הראשון במקום השמיני, וכך גם למצוף השני. למצוף השלישי הגיעה במקום התשיעי ולמצוף הרביעי במקום העשירי. היא סיימה פעם נוספת במקום העשירי וזה היה גם הדירוג הכללי שלה לאחר שני שיוטים.

בשיוט השלישי צוקרמן הגיעה שישית למצוף הראשון, ובסופו של דבר סיימה גם בשיוט השלישי במקום ה-10, כשהיא במקום ה-11 הכללי. בשיוט הרביעי צוקרמן הגיעה למצוף הראשון במקום ה-12, לארבעת המצופים הבאים במקום ה-11 ולבסוף סיימה 11 בדרך למקום ה-11 הכללי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */