יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:35

"חייב חופש, ארוסתי אמרה לי 'כן' לפני 3 שנים"

מדליסט הכסף בקרקע התלוצץ וגם אמר ל-ONE: "אני מסתכל על המדליה וחושב שעם ישראל חי". וגם: לוס אנג'לס והתחושות. אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
דולגופיאט עם מדליית הכסף (רדאד ג'בארה)
דולגופיאט עם מדליית הכסף (רדאד ג'בארה)

מה שארטיום דולגופיאט עשה אתמול (שבת), לא עשה אף ספורטאי ישראלי מעולם. הוא זכה במדליית זהב והוכתר לאלוף אולימפי בטוקיו, ובמשחקים האולימפיים הבאים כעת בפאריס הוא המשיך עם מדליית כסף. המתעמל הישראלי המדהים התפנה לדבר על כל מה שעבר עליו אחרי שסיים במקום השני בתרגיל הקרקע.

דולגופיאט פתח את דבריו: “אני הכי מאושר שיש, עשיתי תרגיל טוב. גם אם זו מדליית כסף זו עדיין מדליה שהבאתי לעם ישראל שלנו, למדינה שלנו, ואני גאה בעצמי. המוקדמות שהיו פחות טובות? הסתובבתי כל השבוע בכפר, הרגשתי מעולה, כשהלכתי לאימונים אז הייתי בא כל יום ואומר לעצמי ‘היום יהיה יותר טוב’. אחרי זה הייתי מתחיל אימון, קצת לא מצליח, אומר לעצמי ‘פעם הבאה תצליח’ ולא הייתי מצליח. זה היה מאוד קשה, אבל אני מודה לכל מי שהיה איתי באותו רגע ולא נתן לי להוריד את הראש והאמין בי. מאוד הרגשתי את זה וזה נתן לי המון כוח”.

כשנשאל על מה הוא חושב כשהוא מסתכל על המדליה אמר דולגופיאט: “אני חושב שעם ישראל הוא הכי חזק, והצוות שלי הוא הכי חזק. כמו שאמרתי, פשוט תודה לכולם, לכל מי שגם קצת קשור אליי. אני גאה כל כך. מה הלאה? לספק את הראיונות שצריך, להמשיך את המסע שלי ללמוד עברית. סתם, אבל בגדול ליהנות מהרגע, לנוח קצת ולטפל בחיים האישיים. יש לי ניתוח שאני צריך לעבור בגיד אכילס, אני מקווה שאדם (בדיר, הפיזיותרפיסט) יתחיל לטפל בזה. בתקופה הקרובה צריך לעשות את זה”.

ארטיום עם הכסף (רדאד ג'בארה)ארטיום עם הכסף (רדאד ג'בארה)

עוד אמר: “אני צריך גם לקחת חופש. אחרי טוקיו לא היה לי זמן לחופש, עכשיו אני חושב שאני יכול לרשות לעצמי. חתונה? זה על הפרק, אין תאריך עדיין. לא יודע אם נתחתן בארץ. היא אמרה ‘כן’ לחתונה כבר לפני שלוש שנים, מסכנה, היא מחכה יותר מדי זמן. לא היה לי זמן, הייתי באימונים וכל זה. בת זוגי וכמעט אשתי היא הכי מלכה בעולם, אני אוהב אותה והיא תמיד בצד שלי, אין עליה, על המשפחה שלי, על המאמנים שלי ועל העם שלי”. 

כשנשאל האם הוא מעכל שהוא הספורטאי הישראלי הגדול בכל הזמנים הוא אמר: “לא יודע, לא מעכל את זה, אבל אני מקווה שיהיו עוד כאלה. כמו שכבר אמרתי – ישראל על המפה ואנחנו הכי חזקים שיש. האם נתראה במשחקים האולימפיים בלוס אנג’לס ב-2028? מקווה שנתראה שם”.

ארטיום: "הכי מאושר וגאה על המדליה"
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */