יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:01

בתום המשחק: עימות בין הארגנטינאים לצרפתים

הטריקולור חגגו את ה-0:1 מול האלביסלסטה וההעפלה לחצי, הצוות הארגנטינאי דהר למגרש וקטטה פרצה בין המחנות. הנרי: "זו לא נקמה, מתנצל על הבלגן"

|
העימות בסיום בין ארגנטינה לצרפת (רויטרס)
העימות בסיום בין ארגנטינה לצרפת (רויטרס)

נבחרת צרפת גברה אתמול (שישי) על נבחרת ארגנטינה עם 0:1 קטן שהבטיח למארחת מקום בין ארבע האחרונות של הטורניר האולימפי בכדורגל. בסיום ההתמודדות, הרוחות התלהטו עם אירוע מכוער שהתרחש בין שני המחנות.

עם השריקה לסיום, תיירי הנרי, הצוות שלו ושחקניו פרצו בחגיגות ההעפלה, כאשר מן העבר השני, בצוות הארגנטינאי לא הצליחו לשלוט ברגשותיהם והחלו בדהרה לעבר הצרפתים ועימות נרחב בין שני המחנות פרץ כשמי שהיה מהבולטים בחמת זעמו היה ניקולאס אוטמנדי.

כזכור, העוינות שבין צרפת לארגנטינה הולכת וגדלה בתקופה האחרונה, מעבר לאותו גמר מונדיאל ב-2022, בעיקר בעקבות אותו שיר גזעני ששרו השחקנים הארגנטינאים לאחר הזכייה בקופה אמריקה על הצרפתים שדרדרה את היחסים.

הקטטה בין הארגנטינאים לצרפתים (רויטרס)הקטטה בין הארגנטינאים לצרפתים (רויטרס)

הנרי אף התראיין לאחר אותו עימות וטען: “לא התייחסנו למשחק הזה כנקמה כי המשחק במונדיאל היה בין קבוצות אחרות. אני מתנצל על הבלגן בסיום, זה לא מה שרציתי שיקרה ולא הייתי יכול לשלוט בזה. האמת שהרחיקו שחקן אפילו”.

בארגנטינה אף טענו כי בצרפת מתנכלים להם בעקבות אותו אירוע ביזארי במחזור הפתיחה של הטורניר האולימפי. אז, לאחר שער שוויון של האלביסלסטה מול מרוקו בדקה האחרונה, בעקבות פריצת אוהדים, לא נשמעה שריקת הסיום ושעה וחצי לאחר מכן המשחק חודש לדקות ספורות, כדי לפסול את אותו שער.

אוטמנדי זועם במהלך הקטטה (רויטרס)אוטמנדי זועם במהלך הקטטה (רויטרס)
פיטר פלצ'יק מדבר על הכל לפני האולימפיאדה
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */