יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:41

צרפת הדיחה את ארגנטינה, נקבעה תמונת החצי

הטריקולור גברו 0:1 על האלביסלסטה שהודחו ברבע הגמר, ויפגשו את מצרים שעלתה בפנדלים מול פרגוואי. ספרד ומרוקו הביסו את יפן וארה"ב וייפגשו ביניהן

|
לקאזט ומאטטה חוגגים (רויטרס)
לקאזט ומאטטה חוגגים (רויטרס)

טורניר הכדורגל של המשחקים האולימפיים המשיך היום (שישי) עם שלב רבע הגמר המסקרן, כאשר ארבע העולות לחצי הגמר כבר נקבעו. במוקד, צרפת הדיחה את ארגנטינה עם 0:1, מצרים גברה על פרגוואי בפנדלים, ספרד ניצחה בקלילות 0:3 את יפן ומרוקו הביסה 0:4 את ארצות הברית.

מפגשי חצי הגמר ביום שני: מרוקו – ספרד, צרפת – מצרים 

צרפת – ארגנטינה 0:1

אמנם לא מדובר בנבחרות ששיחקו בגמר המונדיאל, אבל בכל זאת קיבלנו את חוליאן אלברס וניקולס אוטמנדי בהרכב ארגנטינה והם לא הושיעו. האלביסלסטה נקלעו לפיגור מוקדם כשז’אן פיליפ מאטטה ניצל בישול של מייקל אוליסה והעלה את הטריקולור ליתרון לעיני הקהל הביתי. הדרום אמריקאים החזיקו יותר בכדור וגם איימו יותר לעבר השער, אבל המסע של החבורה של חאבייר מסצ’ראנו במשחקים האולימפיים הגיע לסיומו, לא לפני ששער נוסף של צרפת נפסל בסיוע ה-VAR בטענה לעבירה במהלך. הטריקולור יתמודדו נגד מצרים.

מאטטה חוגג (רויטרס)מאטטה חוגג (רויטרס)
שחקני ארגנטינה מאוכזבים (רויטרס)שחקני ארגנטינה מאוכזבים (רויטרס)

ספרד – יפן 0:3

באצטדיון בליון, צמד ענק של פרמין, כולל שני שערים אדירים מחוץ לרחבה, ושער נוסף של אבל רואיס, העניקו לספרדים את המקום בשלב הבא על חשבון היפנים. מרוקו וספרד ייפגשו למאבק בחצי הגמר, בו מי שתצא עם ידה על העליונה תבטיח פודיום ומדליה אולימפית.

שחקני ספרד בטירוף (רויטרס)שחקני ספרד בטירוף (רויטרס)

מרוקו – ארצות הברית 0:4

הנבחרת מצפון אפריקה גברה 0:4 בקלילות על החניכים של מרקו מיטרוביץ’. החגיגה בפארק דה פראנס נפתחה עם שער של סופיאן רחימי, אחד מחריגי הגיל. בהמשך, שלושה שערים במחצית השנייה, כולל אחד של אשרף חכימי, קבעו את תוצאת הסיום.

חגיגה מרוקאית (רויטרס)חגיגה מרוקאית (רויטרס)

מצרים – פרגוואי 1:1 (4:5 בפנדלים)

מצרים גם היא הבטיחה עלייה לחצי הגמר, אחרי שגברה בפנדלים על פרגוואי במארסיי. הדרום אמריקאים, שהיו כזכור בבית הישראלי וניצחו את הנבחרת של גיא לוזון, התקשו וספגו שוויון בדקה ה-88 בדרך להארכה, עד שהוכנעו בבעיטות עונשין מ-11 מטרים.

שחקני מצרים חוגגים (רויטרס)שחקני מצרים חוגגים (רויטרס)
אנדריק וגולר מככבים באימון של ריאל מדריד
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */