יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:42

צוברי: נקווה ששרון תראה מה היא מסוגלת לעשות

מאמנה של קנטור ל-ONE בצל דחיית השיוטים: "רוצה שתהיה תחרות, מבחינתה זה עוד יום במשרד. מאמין שיסתיים במדליה". תומר חבז, שליח ONE לאולימפיאדה

|
שרון קנטור ושחר צוברי  (sailing energy)
שרון קנטור ושחר צוברי (sailing energy)

אחרי שהוחלט לדחות את השיוטים של שרון קנטור ותום ראובני היום, מאמנה של קנטור וגולש העבר שחר צוברי התייחס להחלטה, כשהוא אופטימי שמחר יתקיימו השיוטים ואופטימי גם לגבי הסיכויים של הישראלית להביא מדליה אולימפית.

שחר צוברי אמר: "התאמנו פה הרבה זמן, אנחנו רגילים לימים האלה, לתנאים האלה ולחום הזה, רגילים לימים ארוכים כשגם באימונים ישבנו וחיכינו לרוח, אז ידענו את זה, התכוננו. האם ראיתי מצב שגם היום לא יהיו שיוטים? לא, הייתי אופטימי, מאוד רצינו שיהיו, אבל המארגנים עשו יום רזרבי לשיוטי הגמר”.

“אתמול גם היה ביטול, כל הלו"ז קצת השתבש אז יצא ככה שדחו אותנו למחר, אז מתכוננים למחר. אצלנו בשייט רגילים לזה. האם גם מחר לא יהיה? יכול להיות, התחזית טובה ואנחנו אופטימיים. מדליית כסף? אני רוצה שתהיה תחרות. התנאים שווים לכולם, שרון יודעת את זה. עבדנו על זה באימונים ומבחינתה זה עוד יום במשרד”.

שחר צוברי (חגי מיכאלי)שחר צוברי (חגי מיכאלי)

“אני מאוד מתרגש, כיף להגיע למשחקים אולימפיים, להגיע למעמד הזה, בכל זאת זה לא מובן מאליו להגיע ככה עם ספורטאית מועמדת וחזקה. נקווה שיהיו שיוטים ושרון תראה מה היא מסוגלת לעשות בפורמט הזה. יסתיים במדליה? כן”, סיכם.

שרון קנטור משתפת הכל בריאיון מיוחד
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */