יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:43

"החיבוק לטורקייה על הפרצוף של ארדואן - מושלם"

גאווה עצומה: אחרי שהרשקו ריגשה את כל המדינה וזכתה במדליית הכסף בפאריס, בביתה בארץ לא ידעו את נפשם מרוב אושר. אמה חגגה, צפו ברגעי השמחה מהבית

|
משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)
משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)

רז הרשקו מדליסטית אולימפית. הג’ודאית המדהימה, שהגיעה עם ציפיות רבות למשחקים האולימפיים בפאריס, ריגשה מדינה שלמה כשהביאה מדליה שלישית למשלחת אחרי שזכתה היום (שישי) במדליית הכסף על המזרן בשאמפ דה מארס. אחרי הזכייה, בני משפחתה של רז והחברים חגגו בביתם ולא יודעים את נפשם מרוב אושר. 

משפחתה של רז הרשקו מגיבה לזכייה במדליה
חגיגות השמחה בבית משפחת הרשקו
משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)

אמה של רז הרשקו דיברה עם ראש עיריית נתניה, הגברת מרים פיירברג, ואמרה לה בטלפון: ״את שותפה מלאה. זה גם שלך. ליווית אותה בחודשים האחרונים. זה את וזה נתניה. תודה רבה שהתקשרת״.

אמא של הרשקו בשיחה עם ראש עיריית נתניה
משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)
משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)

לילך, אמא של רז הרשקו, אמרה: ״שבוע שלם אני הולכת לישון ומדמיינת את הרגע בו יצעקו שרז הגיעה לגמר. הנבואה הגשימה את עצמה והגענו לרגע. היה יום קשוח. אנחנו פה אצל שני בביתו. מעבר לזה שהוא המאמן שלה, הוא גם הדוד שלה. אני רוצה להודות לכולם״.

״לכל מי שלקח בזה חלק.אני מרוגשת ומוקירה ומעריכה ומטורפת על הבת שלי ועל כולם. מאחלת שרק יהיה טוב לישראל. החיבוק שלה עם הטורקייה היה מושלם. אין לי מה להגיד״.

משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)משפחתה של רז הרשקו מאושרת (רועי כפיר)

״אין מילים. מאוד מרגש. היה יום קשוח וזה אחרי הרבה ימים קשוחים. הייתה רכבת הורים וזה הצליח לנו בסוף. הדרך שרז עברה הייתה לא קלה. ג׳ודו זה לא ספורט אידיאלי לנשים. להיות בג׳ודו כילדה שמנמנה עם משקפיים זה האנטי תזה לג׳ודו. היא התמודדה עם כל מכשול, קמה כל בוקר לעשות מה שהיא אוהבת ובמסירות רבה. זה מגיע לה״. 

״לכבוד הוא לנו שיעל ארד היא זו שתעניק לרז את המדליה. אני יכולה להגיד שאני מאמינה שמדד ההצלחה של ילד זה מדד האושר. מה שמעניין אותי כאמא זה שהילדה תקום כל בוקר מאושרת. והיא קמה כל מאושרת. תמכתי בה והייתי שם בהכל, וזה משתלם. פונה להורים ואומרת תתמכו במה שעושה את הילד שלכם מאושר, לא מה שעושה אתכם מאושרים״.

אמא של רז הרשקו חוגגת (חגי מיכאלי)אמא של רז הרשקו חוגגת (חגי מיכאלי)

לאחר מכן, פנתה גם לג׳ודאית בעצמה בשידור ואמרה לה בהתרגשות: ״רז אהובה שלי! את מושלמת. את פרח לב זהב שלי. אני גאה בך הכי שיש. הלב שלי מתפוצץ מגאווה. את אהובה שלי, המלכה שלי, אני כל כך אוהבת אותך. תודה לך על כל השנים הנפלאות ועל הדרך שעברנו יחד. אני אוהב אותך ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם. תבכי משמחה! את סגנית אלופה אולימפית, זה לא בא ברגל״. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */