יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:57

ורד וילנצ׳יק במקום ה-21, קקון במקום ה-22

הישראלי היה במקום הרביעי הכללי, אך התרחק בשיוט ה-4. השיוט ה-4 של הישראלית בוטל במהלכו. לסרי וחסון במקום ה-5. תומר חבז, שליח ONE לאולימפיאדה

|
עומר ורד וילנצ'יק  (Matias capizzano)
עומר ורד וילנצ'יק (Matias capizzano)

עוד לפני שנראה את השייט הישראלי בכיכובם של תום ראובני ושרון קנטור בדגם ה-IQ פויל, בשעה זו מתחרה גם השייט הישראלי עומר ורד וילנצ’יק, בן ה-17 שינסה להפתיע ובגדול.

עומר ורד וילנצ׳יק הצעיר פתח את היום כשהוא מדורג במקום ה-22 הכללי, ינסה להפתיע. אתמול הוא סיים במקום השלישי ובמקום ה-38 בשני השיוטים הראשונים שהיו לו. היום, את המצוף הראשון חצה במקום ה-14, וילנצ’יק שיפר את מקומו ולמצוף השני הגיע שישי, את המצוף השלישי חצה רביעי. את המצוף הרביעי חצה שלישי, למצוף החמישי הגיע במקום השישי, ובסיום השיוט סיים במקום השביעי, מה שהעלה אותו לדירוג הכללי למקום הרביעי.

השיוט הרביעי החל והישראלי פתח לא טוב בכלל, כשחצה את המצוף הראשון במקום ה-34, וגם למצוף השני באותו מיקום.

בנוסף, ניתאי חסון ונועה לסרי גם מתחרים. הם צוות שייטי 470 שעובדים יחד נהדר בקמפיין האחרון והמטרה שלהם תהיה להיכנס לשיוטי המדליות. הצוות הישראלי סיים באליפויות אירופה במקום שישי 2022 ובמקום העשירי ב-2023, בתחרות המבחנים האולימפיים הגיע למקום העשירי, ובאליפויות העולם סיים במקום השביעי ב-2023 ובמקום החמישי ב-2024.

אחרי עיכוב קל, ניתאי חסון ונועה לסרי יצאו לדרך, כשאת המצוף הראשון הם חצו במקום התשיעי, ואת המצוף השני הם עברו במקום העשירי. את המצוף השלישי הם חצו במקום השביעי. הצמד המשיך ואת השיוט הראשון שלו הוא סיים במקום העשירי. 

לסרי וחסון החלו את השיוט השני שלהם ולמצוף הראשון הגיעו במקום השמיני, ואותו הדבר גם למצוף השני. את המצוף השלישי הם חצו במקום ה-11. בסוף השיוט, שהשייטים סיימו במקום השביעי, הם קפצו למקום החמישי בדירוג הכללי עם 17 נקודות.

שי קקון שהתחרתה באולימפיאדת טוקיו וסיימה במקום ה-30, התחרתה רק פעם אחת אתמול וסיימה במקום ה-22. היא תנסה לשפר את המיקום שלה היום בשני השיוטים שצפויים לה. את המצוף הראשון חצתה במקום ה-36, את השני חצתה במקום ה-35 ולשלישי הגיעה במקום ה-36, לרביעי הגיעה במקום ה-34. את השיוט השני שלה, קקון סיימה במקום ה-32, כשבכללי היא 29 אחרי שני שיוטים. 

את השיוט השלישי קקון פתחה נהדר, למצוף הראשון היא הגיעה במקום התשיעי. קקון המשיכה להיראות טוב, הגיעה למצוף השני במקום השמיני ולמצוף השלישי במקום התשיעי. אל המצוף הרביעי, קקון הגיעה במקום ה-12, כאשר גם את החמישי חצתה באותו מיקום. קקון סיימה את השיוט השלישי במקום ה-12, כשבכללי היא במקום ה-22 ונותר שיוט אחד בלבד.

ורד וילנצ׳יק הגיע למצוף השלישי והרביעי במקום ה-39, כשהוא מתרחק מהמובילים. למצוף החמישי הגיע במקום ה-41, שם גם סיים את השיוט. הוא ירד למקום ה-21, כשלרשותו 40 נקודות שליליות.

בשיוט הרביעי והאחרון להיום של שי קקון, הישראלית הגיעה למצוף הראשון במקום ה-42. למצוף השני הישראלית הגיעה במקום ה-29, אך במהלך השיוט, הוחלט כי הוא ידחה בעקבות חוסר הרוח.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */