יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:40

גל כהן גרומי ואנסטסיה גורבנקו בחצי הגמר

השחיין עצר את השעון על 51.30 וסיים עשירי ב-100 פרפר, השחיינית רשמה 2:11:53 שהספיק למקום ה-11 הכללי ב-200 מעורב. השליחים מעורב לא העפילו לגמר

|
גל כהן גרומי (רויטרס)
גל כהן גרומי (רויטרס)

אחרי שנבחרת השליחים העפילו לגמר בהשתתפות שני השחיינים הישראלים, תומר פרנקל וגל כהן גרומי ממשיכים היום (שישי) את דרכם במשחקים האולימפיים בפאריס כאשר הם התחרו ב-100 מטרים פרפר. כהן גרומי העפיל לחצי הגמר, כמו גם אנסטסיה גורבנקו ב-200 מטרים מעורב אישי. תומר פרנקל ולאה פולונסקי לא העפילו לחצי הגמר באותם משחים. 

כהן גרומי, שכאמור יצא לדרך ראשון במשחה השלישי, רשם משחה פשוט פנטסטי והעפיל לחצי הגמר. הישראלי עצר את השעון על 51.30, סיים במקום השלישי במשחה והעפיל מהמקום העשירי הכללי. תומר פרנקל, שרשם במשחה לאחר מכן 51.94, סיים במקום ה-21 הכללי, בדיוק כמו שסיים בטוקיו לפני שלוש שנים. 

ב-200 מעורב אישי לנשים, אנסטסיה גורבנקו עצרה את השעון על 2:11:53, סיימה רביעית במקצה שלה ו-11 בסך הכל בדירוג הכללי והעפילה גם היא לחצי הגמר. לאה פולונסקי, שסיימה אחרונה באותו מקצה עם 2:17:53, לא העפילה לחצי הגמר. 

אנסטסיה גורבנקו (רדאד ג'בארה)אנסטסיה גורבנקו (רדאד ג'בארה)

בהמשך, נבחרת השליחים הופיעה למשחה ה-4X100 מעורב מיקס בהרכב שכולל את אנסטסיה גורבנקו שתשחה גב, רון פולונסקי את החזה, גל כהן גרומי את הפרפר וד"ר אנדי מורז את החתירה. השליחים רשמו, 3:45:33, איטי מהשיא הישראלי בכשנייה וחצי, סיימו במקום השישי במקצב אך לא הצליחו להשתחל לשמינייה הראשונה ולא העפילה לגמר. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */