יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:08

התאוששה: סרביה דרסה 66:107 את פורטו ריקו

לאחר ההפסד לארצות הברית, יוקיץ' (14 נק' ו-15 ר') וחבריו שטפו את הפרקט. פטרושב הוביל את הקלעים עם 15. ספרד וסרביה ניצחו בנשים והבטיחו העפלה

|
יוקיץ' והסרבים חוגגים (רויטרס)
יוקיץ' והסרבים חוגגים (רויטרס)

במחזור הפתיחה של טורניר הכדורסל האולימפי נבחרת סרביה פגשה את המשוכה הכי קשה שיש בדמות ארצות הברית החזקה ויצאה מנוצחת. ניקולה יוקיץ’ וחבריו התאוששו היום (רביעי) כשדרסו 66:107 את פורטו ריקו במחזור השני.

מהשנייה הראשונה של ההתמודדות אפשר היה לראות את ההפרשי הרמות בין שתי הנבחרות. בתום הרבע הראשון ההפרש כבר היה דו ספרתי והוא רק הלך וגדל עד לסיום.

מי שהוביל את קלעי סרביה היה פיליפ פטרושב עם 15 נקודות, כשהג’וקר תרם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-15 ריבאונדים. בסך הכל לסרבים היו שבעה קלעים בספרות כפולות. בצד השני הכוכב חוסה אלבארדו נעצר על שתי נקודות בלבד, 19 נקודות של כריסטופר אורטיס לא עזרו יותר מדי.

נבחרת סרביה חוגגת עם אוהדיה (רויטרס)נבחרת סרביה חוגגת עם אוהדיה (רויטרס)

המשחק הבא של סרביה יהיה בשבת נגד דרום סודן. בהנחה שהאפריקאים יפסידו לאמריקנים, ניצחון של יוקיץ’ וחבריו יבטיח להם את העפלה מהמקום השני. גם אם דרום סודן תפתיע את ארה”ב, ניצחון סרבי אמור להספיק להעפלה מהמקום השלישי.

נשים: ניצחונות לסרביה וספרד שהבטיחו העפלה

המפגש בין ספרד לפורטו ריקו סיפק דרמה אדירה. הספרדיות שמטו יתרון דו ספרתי בהפסקה רק בשביל לנצח בצורה הכי דרמטית שיש. בפיגור נקודה, שנייה לסיום, לאורה חיל נשלחה לקו ועמדה בלחץ עם שתי קליעות שהעניקו לספרד 62:63 אדיר.

במשחק נוסף סרביה טיילה עם 59:81 על חשבון סין. בעקבות שתי התוצאות, הספרדיות והסרביות הבטיחו שתיהן העפלה והן יפגשו בשבת למאבק על המקום הראשון. שתי המפסידות יפגשו גם כן למאבק על המקום השלישי שאולי יקנה להן את הכרטיס לרבע הגמר.

הספרדיות חוגגות עם לאורה חיל (רויטרס)הספרדיות חוגגות עם לאורה חיל (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */