יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:13

שגיב: הזיהום בסיין? לא מרגיש שום דבר חריג

הטריאתלט שיתף: "חוויה מטורפת. לא התעסקתי בעניין הביטחוני בבוקר". לוקטב: "רגשות מעורבים, אחרי הגמר לא נרדמתי". אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
שחר שגיב (רדאד ג'בארה)
שחר שגיב (רדאד ג'בארה)

הוועד האולימפי בישראל קיים הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים עם הספורטאים שהשתתפו עד כה בתחרויות - הטריאתלט שחר שגיב, השחיין דניס לוקטב והג'ודאית מאיה גושן.

שגיב אמר לאחר תחרות הטריאתלון: “זו הייתה חוויה מטורפת. לעומת המשחקים בטוקיו שהתנהלו תחת מגפת הקורונה ובלי קהל, לחוות את התחרות הזו עם כל המשפחה שלי ולראות דגלי ישראל לאורך כל המסלול היה פשוט מדהים. הצלחתי גם ליהנות מהרגע, על אף פי שידעתי שברמה המקצועית לא השגתי את התוצאות ששאפתי אליהן. הזיהום בנהר הסיין? לא מרגיש שום דבר חריג בינתיים”.

עוד נשאל הטריאתלט לגבי החשש מהמצב הביטחוני בעקבות החיסולים האחרונים: “לא שמעתי על שום דבר שקרה הבוקר, האמת היא שהטלפון שלי היה כבוי כך שלא עסקתי בעניין הביטחוני ולא הרגשתי את זה גם על המסלול. קיבלתי על המסלול רק אהבה מהקהל. באתי לפה ליהנות ולהגשים את החלום שלי עם כל הקרובים שלי וזה מה שעשיתי”.

שחר שגיב (רדאד ג'בארה)שחר שגיב (רדאד ג'בארה)

לוקטב, שהשתתף בגמר עם השליחים ב-4X200 חופשי, ציין: “אם היו אומרים לי לפני המשחקים שאהיה בחצי גמר אולימפי ובגמר אולימפי, הייתי לוקח את זה בשתי ידיים. לא נרדמתי כל הלילה אחרי הגמר, לא הצלחתי לעכל את זה ונרדמתי רק בארבע בבוקר”.

“עשינו פה היסטוריה ואני מרוצה מההישג, אבל רציתי שנשחה יותר מהר מבחינת התוצאות. אנחנו ברגשות מעורבים כי זה גמר היסטורי, אבל אנחנו גם מסוגלים ליותר ורוצים יותר מזה. נלמד מזה לעתיד”.

דניס לוקטב (רדאד ג'בארה)דניס לוקטב (רדאד ג'בארה)

גושן הוסיפה וסיפרה על לחיצת היד עם יריבתה מטורקיה: “אלו המשחקים האולימפיים הראשונים שלי ומאוד התרגשתי. ניגשתי אליה בסיום הקרב כדי ללחוץ לה את היד, היא לא שמה לב, אני חזרתי אחורה והיא ניגשה אליי, אבל בסוף יצא בסדר ולחצנו יד. אנחנו ביחסים טובים והכל בסדר”.

בנוסף, דיברה גם על ההגרלות והמשך התחרויות על המזרן בפאריס: “בג'ודו הכל יכול לקרות לטובת ולרע, רואים ספורטאים לא מדורגים שמפתיעים את הטובים ביותר. הגרלה זו הגרלה, אין לנו שליטה עליה, אבל תהיו בטוחים שכולנו עשינו את הטוב ביותר שלנו כדי להוציא את המיטב ממה שאפשר. מעכשיו כולנו נבוא לאולם כדי לתמוך ברז הרשקו, פיטר פלצ'יק וענבר לניר ולהיות שם בשבילם”.

מאיה גושן בקרב (רויטרס)מאיה גושן בקרב (רויטרס)
שינו זוארץ בחדר ההלבשה אחרי ההפסד ליפן
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */