יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:23

האצנית לא תוכל להתחרות בגלל טעות של פקיד

סקנדל ענק. פדרציית האתלטיקה בניגריה פשוט שכחה לרשום את פבור אופילי למקצה ה-100 מטר: "בשביל מה עבדתי קשה כבר ארבע שנים? האחראים אכזבו אותי"

|
פבור אופילי (רויטרס)
פבור אופילי (רויטרס)

המשחקים האולימפיים ממשיכים לספק לנו שיאים, סיפורים אדירים וגם סקנדלים מוזרים. הפעם השערורייה מגיעה אלינו מניגריה, שם פדרציית האתלטיקה במדינה פשוט שכחה לרשום את האצנית שלהם לתחרות.

מי שנפלה בין הכיסאות, אם אפשר לקרוא לזה ככה, היא פבור אופילי. באולימפיאדה הראשונה שלה, בת ה-22 לא תוכל להשתתף במקצה ה-100 מטר בעקבות המחדל הענק, ובהתאם היא הביעה תסכול רב.

“אני עובדת קשה בשביל הרגע הזה כבר ארבע שנים, ובשביל מה? אני לא אתחרה כי לא נרשמתי, הארגונים האחראים אכזבו אותי”, שיתפה בזעם האתלטית והוסיפה: “הייתי כשירה לגמרי והפקידים לא הצליחו לרשום אותי גם אחרי הטעות”.

פבור אופילי (רויטרס)פבור אופילי (רויטרס)

למרות גילה הצעיר, אופילי כבר הספיקה לרשום הישגים נאים בשנים האחרונות – מקום שני באליפות אפריקה 2019 בריצת 400, מדליית ארד בריצת 200 מטר באליפות העולם עד גיל 20 וכסף במשחקי חבר העמים ב-200 מטר.

אין ספק כי זהו רגע לא פשוט בשביל הניגרית, אך יש לה בכל זאת נחמה, כאשר היא כן תוכל להשתתף במקצים אחרים בפאריס. פבור תעלה על המסלול בריצת ה-4X100 שליחים ובתחרות ה-200 מטר.

למי מאזינים כוכבי ה"דרים טים" לפני משחק?
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */