יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:12

בעקבות חיסול הנייה: תוגברה אבטחת המשלחת

לאחר חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, מתקיימות הערכות מצב כדי להיערך לכל תרחיש של פגיעה אפשרית בישראלים. אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
שוטרים בפאריס (רויטרס)
שוטרים בפאריס (רויטרס)

במשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים נוקטים במשנה זהירות וחידדו את הנחיות האבטחה לאחר חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, לפנות בוקר (רביעי) באיראן.

לאור האירועים האחרונים, תוגברה האבטחה של המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפאריס, הן בכוח של האבטחה ליחידת אישים ומשלחות בשב״כ והן של כוח האבטחה המקומי שמספק מעטפת רחבה מאוד לאבטחה.

המשלחת הישראלית ממשיכה להתחרות כרגיל באולימפיאדת פאריס גם לאחר האירוע, אך מעת לעת מתקיימות הערכות מצב כדי להיערך לכל תרחיש, בדומה להערכות מצב שנעשות באשר לנציגויות ומשלחות רשמיות של המדינה ברחבי העולם.

איסמעיל הנייה (רויטרס)איסמעיל הנייה (רויטרס)

במשלחת חידדו נהלים לאחר חיסולו של איסמעיל הנייה לפנות בוקר בטהרן ולאחר חיסולו בכיר החיזבאללה פואד שוכר אתמול בביירות. המשלחת הישראלית מאובטחת על ידי יחידת האבטחה של שב״כ בגיבוי גופי ביטחון מקומיים בצרפת.

כמובן שבהתאמה לאירועים המתרחשים בתקופה רגישה זו מתקיימות הערכות מצב יומיות בסיומן נקבעים סידורי האבטחה העדכניים לאבטחת המשלחת הישראלית.

מהשב״כ נמסר כי: “מתקיימות הערכות מצב יומיות ובהתאם נקבעים סידורי האבטחה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */