יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:10

משה הפסידה 7:1 והודחה מתחרות הקשתות

אחרי שעשתה היסטוריה עם השתתפותה במשחקים בפאריס, הישראלית הפסידה לאמייסטרואייה הרומנייה שהרשימה עם מקבץ מרשים והשיגה ניצחון חלק בדרך לשלב הבא

|
מיכאלה משה (רויטרס)
מיכאלה משה (רויטרס)

כמעט שבוע אחרי מקצה הדירוג של מיכאלה משה במשחקים האולימפיים בפאריס, תחרות הקשתות האמיתית יצאה לדרך היום (רביעי) עם הסיבוב הראשון ושלב הנוקאאוט, שם מיכאלה משה סיימה את דרכה אחרי הפסד 7:1 למדלינה אמייסטרואייה הרומנייה.

משה שבכלל החלה את דרכה בהתעמלות אמנותית ועשתה הסבה לקשתות, היא הישראלית הראשונה שמשתתפת בענף זה במשחקים האולימפיים. את מקצה הדירוג שנערך ביום חמישי בשבוע שעבר, עוד לפני טקס הפתיחה, היא סיימה במקום ה-18 עם 660 נקודות, כשהפעם לא הצליחה לגבור על היריבה האיכותית מרומנייה ונפרדה מהתחרות.

מהלך התחרות:

הרומנייה ניצחה את הסט הראשון והובילה 0:2 במפגש זאת לאחר שצברה 28 נקודות עם מקבץ של 8, 10, ו-10, מנגד הישראלית השיגה 23 נקודות עם מקבץ פגיעות של 6, 8 ו-9. הסט השני הסתיים בתיקו, כששתיהן השיגו 25 נקודות וכל אחת קיבלה נקודה. מבחינת הניקוד? המצב הוא 1:3 לקשתית מרומניה. בהמשך, יריבתה של משה עמדה בלחץ ועם פגיעה בול קיבלה 10 נקודות וניצחה גם את הסט השלישי אחרי 28:29 דרמטי. במפגש כולו הרומנייה כבר ביתרון 1:5 מבטיח. זהו זה, משה סיימה את דרכה בפאריס אחרי שאמייסטרואייה סגרה עניין עם 23:25 במערכה הרביעית ו-1:7 בסיכום הכללי של המפגש.

מיכאלה משה (רדאד ג'בארה)מיכאלה משה (רדאד ג'בארה)

החוקים

אז איך עובדת התחרות? כל שלושה חצים הם סט. מי שתשיג יותר ניקוד מהחצים בכל סט, תקבל שתי נקודות בעוד שיריבתה תקבל אפס, כאשר אם הסט מסתיים בתיקו כל אחת מקבלת נקודה. הראשונה שמגיעה לשש נקודות מנצחת. אם יש מצב של 5:5 בסיום ההתמודדות, יורים שוט-אוף שיכריע מי המנצחת.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */