יום שלישי, 17.09.2024 שעה 03:38

"תהיו גאים, אתם העתיד של הכדורגל הישראלי"

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, הודה לשחקנים ולצוות של האולימפית לאחר ההדחה: "עשיתם מסע מופלא, מודה לכם על המאמץ". תומר חבז, שליח ONE לאולימפיאדה

|
מורן מאירי מימין, שינו זוארץ במרכז ושלומי ברזל משמאל (רדאד ג'בארה)
מורן מאירי מימין, שינו זוארץ במרכז ושלומי ברזל משמאל (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל סיימה הערב (שלישי) באופן רשמי את דרכה במשחקים האולימפיים בפאריס 2024, לאחר שנכנעה 1:0 ליפן וסיימה עם נקודה בלבד מתשע אפשריות. לאחר ההדחה, יו”ר ההתאחדות, שינו זוארץ, דיבר בפני השחקנים בחדר ההלבשה וציין בפניהם עד כמה הוא מוקיר להם תודה על עצם ההגעה לטורניר האולימפי, לראשונה מאז מונטריאול 1976.

“סיימנו מסע מופלא” אמר זוארץ לשחקנים. “אחרי 48 שנים, הגענו להיות באולימפיאדה, הודות לכולכם, תהיו גאים בזה. תהיו גאים במה שעשיתם, תהיו גאים בדרך, תהיו גאים בהווה שסידרתם לכדורגל הישראלי. כל אחד ממכם – עשיתם מסע מופלא בעיניי”.

זוארץ המשיך: “אתם גם העתיד של הכדורגל הישראלי, ואתם תעשו לנו עתיד עוד יותר טוב. אני מאמין בכם, אני גאה במה שעשיתם, ואתם צריכים להיות גאים בעצמכם. אני רוצה להגיד לכם תודה על המאמץ, על ההתנהגות, הרצון, כל אחד שנמצא פה עשה את הכל כדי שנהיה פה ונייצג את המדינה בצורה מכובדת. אני חושב שעשיתם את זה. אתם תעשו את העתיד הרבה יותר טוב. תודה לכם ובהצלחה”.

אסור לפספס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
נגןתאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
תאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
/* LAST / NEXT ROUNDs */