יום שני, 30.09.2024 שעה 12:22

זברב עלה לשמינית הגמר, גוף הודחה בנשים

האלוף האולימפי מטוקיו התקדם עוד צעד במסע ההגנה שלו עם 0:2 במערכות על מאצ'ק. המדורגת 2 בעולם הופתעה בגדול על ידי ווקיץ', שפיונטק עלתה לרבע

|
אלכסנדר זברב מרוצה (רויטרס)
אלכסנדר זברב מרוצה (רויטרס)

טורניר הטניס של המשחקים האולימפיים המתקיים במגרשי הרולאן גארוס נמשך גם היום (שלישי). הסיבוב השני של הטורניר בגזרת הגברים סיפק כמה מפגשים מרתקים עם כמה שמות גדולים, בעוד בנשים נרשמו הפתעות בשמינית הגמר.

בראש ובראשונה, אלכסנדר זברב התקדם עוד צעד במסע ההגנה שלו בתקווה לשמור על מדליית הזהב גם הפעם. האלוף האולימפי מטוקיו 2020 גבר 3:6, 5:7 והשלים 0:2 במערכות על תומאש מאצ’ק הצ’כי.

בעיצומו של משחקון צמוד יחסית, הגרמני שבר במשחקון השישי, מה שהעלה אותו ל-2:4 וניצחון 3:6 במערכה הראשונה, כאמור. המערכה השנייה כבר הקשתה על המדורג רביעי בעולם יותר, כשהשניים הגיעו למצב של 5:5, אך אז הצליח לשבור ולהכריע עם שני משחקונים חד צדדיים לחלוטין בדרך לשלב הבא ומפגש מול אלכסיי פופירין.

אלכסנדר זברב מאושר (רויטרס)אלכסנדר זברב מאושר (רויטרס)

עוד שם שעלה על החימר היה טיילור פריץ, כשזה לא הלך בקלות כלל עבור המדורג 12 בעולם, שהפסיד בשובר שוויון במערכה הראשונה, אך הצליח לגבור 7:6, 2:6, 3:6 על ג’ק דרייפר. בנוסף אליהם, לורנצו מוסטי (16) גבר 6:7, 3:6 על מריאנו נאבונה, פופירין ניצח 4:6, 5:7 את סטפן וורינקה, פליקס אוז'ה-אליאסים (19) שייט עם 0:6, 1:6 מוחץ על מקסימיליאן מרטר וטומי פול (13) יצא מנצח עם 3:6, 1:6 מול יאקוב מנשיק.

בגזרת הנשים נרשמה הפתעה כאשר המדורגת שנייה בעולם, קוקו גוף האמריקאית, הודחה מהטורניר כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד דחוק בשובר שוויון במערכה הראשונה בדרך ל-7:6, 6:2 מול דונה ווקיץ’ הקרואטית. גם יסמין פאוליני הופתעה עם הפסד 2:1 במערכות בדרך להדחה, כשאנה קרולינה שמידובה המדורגת 67 הייתה המרוויחה עם ניצחון 5:7, 6:3, 5:7.

קוקו גוף בוכה (רויטרס)קוקו גוף בוכה (רויטרס)

מי שעלתה גם כן על החימר הייתה איגה שפיונטק, שכן הצליח לעשות את המוטל עליה וגברה על וואנג שי-יו הסינית. המדורגת ראשונה בעולם השיגה 3:6, 4:6 עם מערכה שנייה בה נשברה פעמיים, אך שברה בעצמה שלוש פעמים בדרך לשלב הבא.

איגה שפיונטק (רויטרס)איגה שפיונטק (רויטרס)

בנוסף אליהן, דניאל קולינס גברה 0:6, 6:4, 3:6 על קמילה אוסוריו, קינוון ז’נג (7) ניצחה את אמה נבארו (15) 7:6, 6:7, 1:6 ואנג’ליק קרבר השיגה 4:6, 3:6 על ליילה פרננדז בדרך לשלב הבא גם היא.

שריר: תחושת החמצה ענקית
אסור לפספס
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */