יום חמישי, 19.09.2024 שעה 18:26

מצרים היממה את ספרד, גם ארגנטינה ניצחה

הפרעונים הפתיעו את ספרד עם 1:2 וסיימו בראשות הבית. האלביסלסטה גברה 0:2 על נבחרת אוקראינה ועלתה מהמקום ה-2 בבית. ניצחונות גדולים לצרפת וארה"ב

|
שחקני מצרים חוגגים (רויטרס)
שחקני מצרים חוגגים (רויטרס)

הנבחרת האולימפית של ספרד בכדורגל, שפתחה עם הרכב משני, הפסידה אתמול (שלישי) 2:1 למצרים, שעלתה לרבע גמר הטורניר האולימפי מהמקום הראשון  הרפובליקה הדומיניקנית ואוזבקיסטן שכבר הודחו נפרדו ב-1:1.

בהמשך שוחקו המשחקים בבית של נבחרת ארגנטינה, שגברה 0:2 על אוקראינה, עלתה מהמקום השני ובכך “זכתה” באחד המפגשים הגדולים ביותר שאפשר היה לקבל ברבע הגמר, מול נבחרת צרפת, שטיילה עם 0:3 מול ניו זילנד ועלתה מהמקום הראשון.

במשחק השני בבית של האלביסלסטה, מרוקו ניצחה 0:3 את עיראק, עלתה מהפסגה ותפגוש ברבע הגמר, את ארה”ב, שניצחה 0:3 את נבחרת גינאה. בנוסף, פרגוואי ניצחה 0:1 את מאלי בבית הישראלי והעפילה גם היא לרבע הגמר.

בית 3

ספרד – מצרים 2:1
במפגש שקול בו המצרים היו יותר יעילים, הצליחו הפרעונים להפתיע את לה רוחה, כשבדקה ה-20 זיזו בישל לאיברהים אדל את השער הראשון. בדקה ה-62 אדל השלים צמד אישי ומיד אחר כך פרמין לופס, פבלו בריוס וחואן מירנדה עלו לדשא. בדקה ה-90 של המשחק סרחיו קמאייו בישל לסאמו אמורודיון את השער המצמק, אך הספרדים לא השכילו לאזן את התוצאה עד לסיום.

שחקני מצרים חוגגים (רויטרס)שחקני מצרים חוגגים (רויטרס)

הרפובליקה הדומיניקנית – אוזבקיסטן 1:1
במשחק שקול נוסף שהתנהל על מי מנוחות, רפאל נונייס העלה את הרפובליקה הדומיניקנית ליתרון בדקה ה-51 מהנקודה הלבנה. בדקה ה-58 אלישר אודילוב דאג לאזן את התוצאה ולהשיג עבור נבחרתו נקודה ראשונה ויחידה בטורניר האולימפי.

רפאל נונייס חוגג (רויטרס)רפאל נונייס חוגג (רויטרס)

בית 2

אוקראינה – ארגנטינה 2:0
הנבחרת בהדרכתו של חאבייר מסצ’ראנו הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב שמונה האחרונות מהמקום השני לאחר ניצחון על האוקראינים. המשחק קיבל תפנית לאחר מבצע אישי אדיר של טיאגו אלמאדה שדהר ממרכז המגרש באין מפריע ובבעיטה חדה מרחוק ברגל ימין מצא את הפינה. בדקה ה-91 כריסטיאן מדינה בישל ליהלום נוסף,  קלאודיו אצ’ברי, את הגול השני של הבחורים בתכלת לבן, כאשר הפרש השערים שלהם אמנם היה זהה לזה של המרוקאים (3:6), אך במפגש הישיר הנבחרת האפריקאית ניצחה כך שזה לא משנה.

שחקני ארגנטינה חוגגים (רויטרס)שחקני ארגנטינה חוגגים (רויטרס)
טיאגו אלמאדה חוגג (רויטרס)טיאגו אלמאדה חוגג (רויטרס)

מרוקו – עיראק 0:3
בליץ של המרוקאים בפתיחה הספיק עבור הנבחרת הכישרונית להשגת הכרטיס לשלב הבא מהפסגה. אחרי הניצחון הדרמטי ויש שיגידו השערורייתי על ארגנטינה במשחק הראשון בטורניר, הצליחו המרוקאים להתאושש מההפסד לאוקראינה במחזור השני כשכבר בדקה ה-19 אשרף חכימי בישל לאמיר ריצ’ארדסון את הראשון. בדקה ה-28 סופיאן רחימי כבש את השני של המרוקאים ועבדה אזלזולי, לשעבר בברצלונה, כבש את השלישי בדקה ה-36. במהלך ההתמודדות פרץ אוהד למגרש כשהוא מחזיק בדגל פלסטין, והוא הוצא על ידי האבטחה.

שחקני מרוקו חוגגים (רויטרס)שחקני מרוקו חוגגים (רויטרס)
אוהד עם דגל פלסטין (רויטרס)אוהד עם דגל פלסטין (רויטרס)

בית 1 

צרפת – ניו זילנד 0:3
המארחת טיילה בוולודרום עם עוד תצוגת תכלית בדרך לניצחון שלישי בשלושה משחקים, בהם גם לא ספגה אפילו שער אחד ומאזנה עומד על 0:7. ז’אן פיליפ מאטטה פתח בדקה ה-19 ושני שערים בתוך שלוש דקות של דסאייר דו בדקה ה-71 וארנאוד קלימואנדו בדקה ה-74 סגרו עוד משחק מצוין. הצרפתים סיימו במקום הראשון בבית ועקב כך יתמודדו ברבע הגמר מול לא אחרת מאשר נבחרת ארגנטינה, שסיימה שנייה בבית 2, באחד המפגשים הכי גדולים שהמשחקים יכולים היו לזמן לנו, בטח על רקע הסערה המתחוללת בזמן האחרון לאחר זכיית האלביסלסטה בקופה ואותה פרשיית גזענות.

נבחרת צרפת (רויטרס)נבחרת צרפת (רויטרס)

ארה”ב – גינאה 0:3
כמו הצרפתים, גם העולה השנייה לרבע הגמר מבית 2 לא התקשתה במיוחד עם 0:3 חלק משלה. האמריקאים עלו ליתרון כבר לאחר 14 דקות מרגליו של ג’ורג’ה מיכאילוביץ’ ובדקה ה-31 אף הכפילו אותו עם שער של קווין פארדס. בדקה ה-75 פארדס כבר השלים צמד, כל הדרך לשלוש נקודות נוספות בסיום ומפגש עם נבחרת מרוקו ברבע הגמר של הטורניר.

קווין פארדס חוגג צמד (רויטרס)קווין פארדס חוגג צמד (רויטרס)

בית 4 

פרגוואי – מאלי 0:1
במשחק השני בבית הישראלי, פרגוואי הייתה זו שהשיגה את הכרטיס לשלב הבא מהמקום השני לצערם של החניכים של גיא לוזון. הנבחרת הדרום אמריקאית פתחה בסערה כאשר מרסלו פרננדז כבש בתוך חמש דקות בלבד מפתיחת ההתמודדות. מדובר היה ביתרון שברירי, אך הפרגוואים השכילו לשמור עליו עד הסיום ויפגשו את נבחרת מצרים ברבע הגמר.

פרגוואי חוגגת (רויטרס)פרגוואי חוגגת (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */