יום רביעי, 18.09.2024 שעה 23:16

הטריאתלון יהפוך לדואתלון? הסיין עדיין מזוהם

תחרות הטריאתלון אמורה להתקיים כבר מחר ב-09:00 בהשתתפות שחר שגיב, אבל עדיין אסור להתאמן בנהר בגלל איכות המים. אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
נהר הסיין בטקס הפתיחה (רויטרס)
נהר הסיין בטקס הפתיחה (רויטרס)

24 שעות לפני תחרות הטריאתלון, נהר הסיין עדיין מהווה סכנה לספורטאים. גם הבוקר (שני) המארגנים הצרפתים הודיעו למשתתפי תחרות הטריאתלון כי לא יתקיימו אימונים בנהר בגלל איכות המים שלא עומדת בסטנדרטים הדרושים. השאלה הגדולה היא האם מחר תתקיים תחרות דואתלון ללא מקצה השחייה.

בדומה לאתמול, גם הפעם נאסר על ספורטאים לשחות בנהר הסיין בגלל שהוא מזוהם. זהו יום שני ברציפות שאסור להתאמן בו, כך שלמעשה טריאתלטים לא יכולים לקפוץ למים באתר התחרות. כל זאת, כאשר מחר אמורה להתקיים תחרות הטריאתלון בהשתתפות שחר שגיב.

הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים, איגוד הטריאתלון הבינלאומי והרשויות המקומיות בצרפת, הן אלו שקיבלו את ההחלטה לבטל את החלק של השחייה באימוני הטריאתלון שתוכננו להיום, מכיוון שבדיקות איכות המים לא עומדות בתקן הבריאותי הדרוש באתר התחרות בנהר.

שחר שגיב (SUPER LEAGUE)שחר שגיב (SUPER LEAGUE)

הטריאתלון הוא האירוע האולימפי הראשון שאמור להתקיים בנהר, לפני השחייה במים פתוחים שתתקיים בהמשך. התחרות אמורה להתקיים מחר בשעה 9:00 בבוקר שעון ישראל. על פי התכנון, כל עוד לא ניתן לקיים את התחרויות בנהר, תערך במקום זאת תחרות דואתלון של ריצה ורכיבה בלבד.

תוצאות איכות המים מאכזבות מאוד את הצרפתים שקיוו כי יהיו תנאים טובים לרחיצה בנהר לראשונה מזה 100 שנה. אלא שכמות הגשמים החריגה שירדה בסוף השבוע בפאריס הובילה להצפת הנהר בלכלוך ובחיידקים.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */