יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:27

זהו זה: אנדי מארי הפסיד בפאריס ופרש בגיל 37

הכוכב הבריטי, שזכה ב-3 תארי גראנד ונחשב לצלע הרביעית אחרי פדרר, נדאל ונובאק, תולה את המחבט אחרי הפסד בזוגות. ג'וקוביץ' עלה לחצי הגמר ביחידים

|
אנדי מארי (איטן דהן)
אנדי מארי (איטן דהן)

בגיל 37 ואחרי שזה היה באוויר כבר תקופה ארוכה, אנדי מארי תלה הערב (שלישי) סופית את המחבט עם הפסד בטורניר הזוגות האולימפי יחד עם שותפו הבריטי דן אוונס. השניים נוצחו ברבע הגמר מול הזוג האמריקאי, טומי פול וטיילור פריץ, שניצחו 2:6, 4:6 ועלו לשלב חצי הגמר.

הפעם, בניגוד לשני השלבים הקודמים הסקוטי לא הצליח לרשום קאמבק מפואר וסיים את הקריירה בצורה מכובדת וראויה ביותר. אוונס ומארי עוד ניסו בכל כוחם ואף הצליחו להחזיר שבירה אחת בסט השני, אולם האמריקאים המאוד איכותיים סתמו את הגולל על התקווה של הבריטים.

הבריטי, שקיבל כרטיס חופשי לתחרות האולימפית, רשם קריירה מפוארת מאז נכנס לסבב הבוגר לפני 19 שנה, מעבר לכל הציפיות, כשהיה במקום הראשון בעולם למשך 41 שבועות, אך חשוב מכך – זכה בשלושה תארי גראנד סלאם יוקרתיים, שניים מהם לעיני הקהל הביתי בטורניר ווימבלדון על הדשא הירוק.

ראוי ביותר שמארי נפרד מהענף בו הבריק כל כך הרבה דווקא בטורניר אולימפי, כשהשיג בעבר שתי מדליות זהב בטורניר היחידים ועוד מדליית כסף בזוגות המעורבים. לבריטי יש 46 תארי יחידים, 14 מהם בטורנירי המאסטרס על סך 1,000 נקודות דירוג.

ג’וקוביץ’ ניצח את ציציפאס, נקבעו חצי הגמר ביחידים

נובאק, שמחפש זהב ראשון בקריירה, בצ’אנס האחרון שלו רשם מהפך צפוי בסט השני מול סטפנוס ציציפאס, שכרגיל בפעם המי יודע כמה נחנק במאני טיים. הסרבי הבטיח את מקומו בשלב הבא ויתמודד מול לורנזו מוסטי האיטלקי המפתיע, ששלח הביתה את האלוף מטוקיו, אלכסנדר זברב.

נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)

בחצי הגמר השני יתמודדו קרלוס אלקראס ופליקס אוז’ה אליאסים שהפתיע את קספר רוד, שנחשב לשחקן חימר הרבה יותר. בכל אופן יהיה לנו כמובן אלוף אולימפי חדש בפאריס. הספרדי הצעיר גבר על טומי פול העיקש, שלפחות מרשים בטורניר הזוגות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */