יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:28

נדאל ניצח את פוצ'ביץ' ויפגוש את ג'וקוביץ'

לקרב הזה כולם חיכו: השור הספרדי גבר על ההונגרי בסיבוב ה-1 בדרך למפגש ה-60 וכנראה האחרון ביניהם אי פעם. זברב האלוף מטוקיו ניצח בקלות את מונאר

|
רפאל נדאל חוגג (רויטרס)
רפאל נדאל חוגג (רויטרס)

את זה אף אחד לא ירצה להחמיץ: רפאל נדאל ניצח הערב (ראשון) 1:6, 6:4, 4:6 בתום קרב עיקש את מרטון פוצ’ביץ’ ההונגרי בסיבוב הראשון של הטורניר האולימפי וקבע פרק נוסף לקרב הענקים, נדאל – ג’וקוביץ’, בפעם ה-60 וכנראה בפעם האחרונה אי פעם.

המשחק אמור להתקיים מחר (שני) באזור השעה 15:00 במגרש המרכזי במתחם הרולאן גארוס. איגה שפיונטק תשחק ראשון ב-13:00, ואז שני הפנומנים אמורים לעלות לראש בראש האחרון שלהם. אגב, נדאל אמור לשחק באותו יום עמוס גם בזוגות.

כאמור, השור ממיורקה, שגם לוקח חלק בטורניר הזוגות יחד עם ממשיך דרכו קרלוס אלקראס, נמצא כידוע הרחק מאוד משיאו, וגם פגש יריב בינוני (83) שלא מתמחה על החימר, אך עדיין לא הצליח להשיג ניצחון חלק ואיבד את המערכה השנייה אחרי שהבריק בראשונה. ההתמודדות הגיעה לסיומה אחרי לא פחות משעתיים ו-32 דקות של טניס.

רפאל נדאל (רויטרס)רפאל נדאל (רויטרס)

בסט השלישי כבר היה נראה שההונגרי מצליח לברוח, אולם הספרדי המנוסה, עם שנים של ניסיון ומדליית זהב אולימפית בעבר, הצליח להשיג את השבירה המיוחלת עד לניצחון החשוב, בדרך למפגש מול הג’וקר הסרבי, שמצדו טייל מול מת’יו אבדן האוסטרלי.

רפאל נדאל (רויטרס)רפאל נדאל (רויטרס)

אלכסנדר זברב, האלוף האולימפי מטוקיו, לא נתקל בקשיים במשחקו הראשון במסע להגנת התואר ורשם 2:6, 2:6 על חאומה מונאר הספרדי, שנמצא בתקופה לא טובה. הגרמני יתמודד מול תומאס מאצ’ק הצ’כי בסיבוב השני של הטורניר בפאריס.

אלכסנדר זברב (רויטרס)אלכסנדר זברב (רויטרס)

במשחקים מרכזיים נוספים בגברים: קספר רוד ניצח 5:7, 1:6 את דניאל טארו, סטפנוס ציציפאס שלח הביתה את זיזו ברגס הבלגי אחרי 6:7(6), 6:1, 1:6. בנשים, השחקניות הבולטות שהמשיכו לשלב הבא הן: ברבורה קרייצ’יקובה, דניאל קולינס, ג’סיקה פגולה, דונה וקיץ’, מריה סקארי, קוואן ז’אנג וביאנקה אנדרסקו. 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */