יום רביעי, 18.09.2024 שעה 23:06

חסר תקדים: ענת לליאור העפילה לסיבוב השלישי

בטופ העולמי. הישג עצום לגולשת הגלים הישראלית, שהבטיחה את שמינית הגמר עם ציון 11 במקצה הניחומים, שסידר לה מפגש נוסף עם טיילר רייט האוסטרלית

|
ענת לליאור (רויטרס)
ענת לליאור (רויטרס)

הישג חסר תקדים לענת לליאור במשחקים האולימפיים. גולשת הגלים מישראל העפילה הלילה (בין ראשון לשני) לסיבוב השלישי בטהיטי ומבין 16 האחרונות בתחרות תהיה נציגה כחול-לבן. מדובר בהישג מדהים עבור לליאור, שסיפקה הופעה יוצאת דופן במקצה הניחומים.

אחרי שסיימה במקום השני במקצה שלה בסיבוב הראשון, לליאור הגיעה מלאת ביטחון לסיבוב השני, בו התמודדה נגד ז’ניר גונסאלס אצ’ברי מספרד, שדורגה במקום השלישי במקצה שלה. כבר מהרגע הראשון היה ברור שהישראלית באה כדי לטרוף את הגלים ולהרשים בענק.

היא פתחה עם גל מצוין שכלל צינור וביצוע מרהיב שהיה שווה לה ניקוד 6.50 מדהים. לאחר מכן הוסיפה 0.93 בגל השני, 3.33 בגל השלישי ולאחר מכן בעוד ביצוע יוצא מן הכלל השיגה 4.50 וסיימה עם ציון כולל של 11. יריבתה לא הייתה קרובה בכלל עם ציון כולל של 2.80.

ענת לליאור (רויטרס)ענת לליאור (רויטרס)

הסיבוב השלישי, שהוא למעשה שמינית הגמר, יתקיים מחר החל מ-00:48. ענת תתחרה במקצה השני של הסיבוב והיא תתמודד מול יריבה מוכרת, טיילר רייט האוסטרלית, נגדה התמודדה בסיבוב הראשון. מדובר באלופת עולם פעמיים, אך לליאור בהחלט יכולה להמשיך לחלום.

ענת לליאור (רויטרס)ענת לליאור (רויטרס)
ענת לליאור (רויטרס)ענת לליאור (רויטרס)
ענת לליאור מתרגשת לגלות את התוצאה המדהימה (רויטרס)ענת לליאור מתרגשת לגלות את התוצאה המדהימה (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */