יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:23

"פשוט לא הגיע לנו": אכזבה בנבחרת האולימפית

הסיכויים להעפלה לרבע הגמר פחתו, גיא לוזון העבר מסר לשחקנים: ״אם ננצח את יפן, נעלה״. וגם: מה יכריע בשוויון מוחלט עם מאלי ומצבו של סתיו למקין

|
שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)
שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)
https://omny.fm/shows/one-podcasts-olympics/c44d8638-0e3f-41a9-ab83-b1ba015287cb

אכזבה גדולה בנבחרת ישראל לאחר ההפסד 4:2 לנבחרת פרגוואי, שסיבך מאוד את החבורה של גיא לוזון, כאשר גם ניצחון על יפן לא יספיק לה במאת האחוזים. 

הנבחרת רשמה מחצית ראשונה רעה מאוד, בה יכולה הייתה לרדת בפיגור גבוה יותר, אך הצליחה לחזור במחצית השנייה לפני שספגה שני שערים בתוספת הזמן.

הפנים בחדר ההלבשה אמרו הכול: הקפטן עומרי גאנדלמן ירד כשהוא בוכה ולאחר מכן הפכה האכזבה לדקות של שתיקה, כשגם כל השחקנים (מלבד על הקפטן) נאסר להתראיין.

עומרי גאנדלמן בוכה (רדאד ג'בארה)עומרי גאנדלמן בוכה (רדאד ג'בארה)

בצל כל האכזבה, המאמן לוזון נכנס לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים, דבר אשר הוא לא נוהג לעשות אחרי משחקים: ״תרימו את הראש. הכול מתנקז למשחק האחרון ואם ננצח את יפן, אנחנו נעלה״, אמר להם. 

בנבחרת אמנם לקחו קשה את ההפסד הדרמטי, אבל מודים: ״יש משחקים שאתה משחק טוב ומפסיד בצורה הזאת אז כואב לך. במשחק הזה פשוט לא הגיע לנו, אבל היינו צריכים לפחות לסיים בתיקו״.

גיא לוזון (רדאד ג'בארה)גיא לוזון (רדאד ג'בארה)

האירוע הקשה במג׳דל שמס, בטח לא הוסיף לשחקנים שהתבשרו עליו מספר דקות לפני פתיחת המשחק, כאשר בסיומו, שיחת היום בחדר ההלבשה הייתה החישובים על מה צריך כדי לעלות.

כאמור, ישראל תהיה חייבת לנצח את יפן, כאשר ניצחון של פרגוואי על מאלי יעלה את הנבחרת מדרום אמריקה בכל מקרה. במצב של שוויון בנקודות ובהפרש השערים, מה שיקבע הוא כמות הכרטיסים הצהובים.

שחקני נבחרת פרגוואי (רדאד ג'בארה)שחקני נבחרת פרגוואי (רדאד ג'בארה)

הבוקר הנבחרת תקיים אימון שחרור, כאשר לאחריו תגיע לנאנט, מרחק של שעתיים וחצי נסיעה. לקראת המשחק מול יפן, רוי רביבו, שסיים לרצות את עונש ההרחקה שלו מהנבחרת הבוגרת, יחזור לסגל ואף להרכב.

סתיו למקין נאנק מכאבים בסיום עקב חבלה שספג באזור השוק, כאשר בצוות הרפואי שומרים על אופטימיות ומאמינים שהבלם יוכל לשחק מול יפן.

לוזון: אין לנו בעיה מנטלית, צאו מהסרט
אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */