יום חמישי, 19.09.2024 שעה 03:54

הג'ודאי הספרדי שזכה במדליה ספג איומים מיפן

גאריגוס הפך למדליסט הספרדי הראשון בג'ודו מזה 24 שנים, אך לאחר שגבר על יריב יפני, מאמנו חשף שספג איומים: "אמרו לו שהוא מביש ושלא יבוא ליפן"

|
פראן גאריגוס (רויטרס)
פראן גאריגוס (רויטרס)

למדליה של פראן גאריגוס, הראשונה למשלחת הספרדית במשחקים האולימפיים בפאריס והראשונה לג'ודו בספרד מזה 24 שנים, הייתה גם צד אפל. הספרדי, אלוף העולם וזוכה שלוש פעמים במדליית זהב באירופה, ספג איומים מיפן לאחר שניצח ברבע הגמר את ריוג’ו נאגאיאמה.

"הוא קיבל הודעות לא נעימות, משהו שאני לא מבין. אני חושב שהם טועים ואני אגן על פראן עד מוות", חשף מאמנו, קווינו רואיז, לאחר הקרב על הארד בשיחה עם התקשורת הספרדית שנכחה שם. "כמה אנשים אמרו לו לא לחזור ליפן, שהוא לא יתקבל יפה, כי הוא הולך לשם הרבה כדי להתאמן”.

הוא הוסיף: “הם אמרו לו שמה שהוא עשה הוא בושה. אני לא מבין את זה. אני חושב שזו פשוט חבורה של משוגעים, כי הוא גם קיבל הרבה הודעות תמיכה משם. אתה צריך לדעת להפסיד ואתה צריך להיות אלגנטי. למה יריבו לא בירך אותו בסיום? הוא איבד הכרה, פראן הגיע לכאן כדי להתחרות ולנצח".

פראן גאריגוס (רויטרס)פראן גאריגוס (רויטרס)

לאחר הניצחון של גאריגוס, נאגאיאמה נשאר על המזרן במשך מספר דקות והתלונן. ואז, הוא סירב לברך את פראן. על פי גרסתו, הספרדי המשיך לחנוק אותו לאחר שהשופט עצר את הקרב, דבר שלפי דבריו היה מה שגרם בסופו של דבר לתבוסתו.

"אני לא יודע על מה הוא מתלונן, הכללים ברורים. בקרב קרקע, אם מישהו מאבד את הכרתו, זה איפון והוא מפסיד", הסביר קווינו לאחר שהתעוררה המחלוקת. גם גאריגוס מצדו לא הבין את תלונותיו של נאגאיאמה.

"השופט סימן לטובתי, אך המשכתי בלי לשים לב בגלל הרעש, עד שהוא התקרב ונתתי לו ללכת, אבל לאבד הכרה אומר שהניצחון הולך ליריב. זה תמיד היה ככה והחוקים זהים לכולם", אמר זוכה המדליה הספרדי. “פרק עצוב ביום להיסטוריה”, נכתב בתקשורת בספרד.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגן הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */