יום שבת, 21.09.2024 שעה 02:49

ברוך שמאילוב וגפן פרימו פייבוריטים לקרב ה-1

מומחי ה'ווינר' קבעו: הג'ודאי הישראלי זכה ליחס 1.15 לעבור לשלב השני, כשהג'ודאית קיבלה יחס פי 1.40. וגם: מה היחס למדליית זהב ופרייליך בסייף?

|
ברוך שמאילוב (חגי מיכאלי)
ברוך שמאילוב (חגי מיכאלי)

המשחקים האולימפיים ממשיכים ולאחר האכזבה מהיום הראשון של הג’ודו, היום (ראשון) יעלו על המזרן שני ג’ודאים נוספים, כשברוך שמאילוב יתמודד במשקל עד 66 ק”ג וגפן פרימו במשקל עד 52 ק”ג בנשים.

לשליחת טופס ‘ווינר’ לחצו כאן

לקרב הראשון שלו ברוך שמאילוב הוא פייבוריט מובהק להעפלה לשלב הבא, כאשר קיבל יחס של 1.15 בלבד, כשהפסד שלו יגרוף למנחשים יחס של פי 3. בצד של הנשים, גפן פרימו גם היא פייבוריטית, כשקיבלה יחס של פי 1.40, ואם תנחשו שהיא תפסיד, תזכו ליחס של פי 2 בדיוק.

וגם מה הסיכויים של שני הג’ודאים הישראליים לזכייה במדליית זהב אתם שואלים? ובכן, אם תעזו להמר על שמאילוב – תזכו ליחס של פי 40, כשהפייבוריט המוחלט במשקל הזה הוא היפומי אבה מיפן, עם יחס של 1.10 בלבד. בנשים, פרימו זכתה ליחס של פי 30, כשמי שזכתה לסיכוי המירבי לזכות היא אחות של היפומי, הלא היא אוטה אבה, שמי שינחש שהיא תזכה – יגרוף פי 1.15 בלבד.

בנוסף, לא רק הג’ודאים יתמודדו בקרבות שלהם, כשגם הסייף הישראלי ייכנס לתחרות שלו, כשמי שייצג אותנו הוא יובל פרייליך, כאשר גם הוא פייבוריט לניצחון בקרב הראשון שלו עם יחס של פי 1.40, כשהפסד שלו יגרוף למנחשים יחס של פי 2.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */