יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:09

אלכסנדרו בלוצה: חושב שנוכל להעפיל בלי בעיות

אחרי ה-1:1 של מכבי ת"א נגד סטיאווה, דיבר מי שהצטיין במשחק וזכה לשבחים: "המשחק שלהם נתן לנו יתרון, צריכים לחזור מבודפשט אחרי שעברנו לשלב הבא"

|
אופיר דוידזאדה בהגנה (האתר הרשמי של מכבי ת
אופיר דוידזאדה בהגנה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מכבי תל אביב התארחה אמש (שלישי) ברומניה למשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של ליגת האלופות נגד סטיאווה בוקרשט כאשר בתום 90 דקות, נפרדו הקבוצות ב-1:1 וקבעו כי ההכרעה תעבור למשחק הגומלין בשבוע הבא, ביום רביעי בבודפשט.

לאחר המשחק דיבר אלכסנדרו בלוצה, שהצטיין במשחק וזכה לשבחים מבעלי המועדון: “שיחקתי משחק טוב מאוד. מה שהכנתי הוצאתי לפועל. שלטנו במשחק, היו לנו הרבה הזדמנויות, אך לצערי החמצנו הרבה, גם אני. אני חושב שיכולנו לסגור את הסיפור כבר הערב, אבל זה הכדורגל. שיחקנו משחק הרבה יותר טוב מהם וזה צריך לתת לנו ביטחון, אנחנו צריכים יותר מיקוד, יותר אומץ ואני חושב שנוכל להעפיל בלי בעיות”.

“השער שלהם היה מקרי ועם קצת יותר מזל היינו יכולים להימנע ממנו. יש למכבי קבוצה טובה אבל המשחק שלהם נותן לנו יתרון, הצלחנו לחסום אותם, סגרנו אותם אנכית ורוחבית, הם לא הגיעו להזדמנויות. אנחנו צריכים לחזור מבודפשט אחרי שהעפלנו לשלב הבא”, סיכם בלוצה.

הנרי אדו מול סטיאווה בוקרשט (האתר הרשמי של מכבי ת"א)הנרי אדו מול סטיאווה בוקרשט (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

גם ריסטו ראדונוביץ’ לא הצטנע: “אי אפשר לומר שזו תוצאה הוגנת, ב-15 הדקות האחרונות לחצנו את השער ואני מצטער על כך שלא ניצחנו, יש לנו יתרון שהם מארחים בבודפשט ואנחנו מקווים להעפיל. אני מקווה שנשיג תוצאה טובה ונעמוד בדרישות, המשחק נותן לנו תקווה”.

ערן זהבי בועט (האתר הרשמי של מכבי ת"א)ערן זהבי בועט (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */