יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:12

איומים גם לטלפונים האישיים של חברי המשלחת

המתקפה על הספורטאים הישראלים שיוצאים למשחקים האולימפיים נמשכת: "הנכם מוזמנים להלוויה שלכם ב-27 ביולי". ניסיון פריצה גם לחשבונות המייל שלהם

|
שחקני הנבחרת האולימפית (רועי כפיר)
שחקני הנבחרת האולימפית (רועי כפיר)

המתקפה האישית על הספורטאים הישראלים נמשכת. בימים האחרונים גוברים האיומים על חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פאריס, עם הודעות אישיות לחשבונות הטלפון שלהם.

מלבד האיומים שקיבלו לחשבונות המייל הפרטיים שלהם, הספורטאים וחברי המשלחת הוצפו בשיחות טלפון מחו”ל ובאיומים ישירים לפגיעה בהם. “הנכם מוזמנים להלוויה שלכם ב-27 ביולי”, כך נכתב לחלקם עם תאריכי הלידה שלהם.

אך זה לא הסתיים בזה. בימים האחרונים נעשו ניסיונות פריצה למיילים ולטלפונים של הספורטאים עם לינקים שנשלחו אליהם בהודעות, ואף נעשו ניסיונות התחזות לעיתונאים יהודים מהעולם במטרה להיפגש עם הספורטאים בצרפת.

נבחרת ישראל האולימפית בנתב"ג (רועי כפיר)נבחרת ישראל האולימפית בנתב"ג (רועי כפיר)

אחד מהספורטאים קיבל הודעה: “שלום. אני פדר, כדי להכין סרט תיעודי לשידור בטלוויזיה לפני השלב המקדים אני צריך לעשות איתך כמה סידורים נחוצים, מתי אתה פנוי להיפגש?”. במקביל, מופיעות תמונות שלהם ברשתות ונטען כי הם חיילי צה״ל שהגיעו להתחרות.

הוועד האולימפי בישראל נערך לכך מראש ומעדכן את הספורטאים מידי ערב בנוגע לטיפול בנושא. כל הודעה הועברה לגורמי הביטחון ובראשם השב״כ שמלווה את המשלחת הישראלית לפאריס.

נבחרת השייט האולימפית (שחר גרוס)נבחרת השייט האולימפית (שחר גרוס)
דולגופיאט: חיכיתי 3 שנים לרגע הזה
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */