יום שבת, 12.10.2024 שעה 22:21

"תקציב קרן הסולידריות עלה ביותר מ-10%"

רגע לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בפאריס בהמשך השבוע, היו אלה נציגי הוועד האולימפי הבינ"ל ששיתפו: "חשים התלהבות גדולה", וגם: כרטיסים שנמכרו

|
המשחקים האולימפיים בפאריס 2024 (רויטרס)
המשחקים האולימפיים בפאריס 2024 (רויטרס)

המשחקים האולימפיים בפאריס עוד רגע כאן, ולקראתם היו אלה ראשי הוועד האולימפי הבינלאומי שערכו הערב (שבת) מסיבת עיתונאים חגיגית במסגרת שיתפו מידע לקראת האירוע הנוצץ בצרפת, שיחל רשמית ביום שישי עם טקס הפתיחה המסורתי.

קית’ מקונל, המנהל הספורטיבי של הוועד האולימפי העולמי, אמר: “יש אמנם עוד ארבעה ימים עד לפתיחת חלק מהתחרויות, כולל כדורגל, אולם האימונים כבר החלו. אנחנו מרגישים את ההתלהבות המקומית בכל מקום, יש ציפייה גדולה. מבחינת מספרים יותר מ-8.8 מיליון כרטיסים כבר נמכרו ליציעים השונים. מרגישים גם את האחריות של התושבים המקומיים בעת האחרונה”.

בנוסף, ג’יימס מקלווד, מנהל הקשרים עם הוועדים האולימפיים השונים ואחראי על פרויקט הסולידריות, הוסיף: “אלפי אתלטים ומאות משלחות כבר הגיעו והתמקמו בכפר האולימפי. במסגרת הפרוייקט עזרנו ליותר מ-1,300 אתלטיים להגיע ולהתחרות במשחקים הנוכחיים בפאריס.

“בנוסף אשתף כי הוועד המנהל אישר השנה עלייה של 10% בכספים לטובת קרן הסולידריות והסכום הכולל עומד על 650 מיליון דולר. באשר לכפר האולימפי ולמתקנים יש שביעות רצון גדולה מכל הדברים שעומדים לרשות הספורטאים והספורטאיות שהגיעו ועוד יגיעו בימים הקרובים”.

אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */