יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:47

עדיין ללא ניצחון בליגה: רק 2:2 לסטיאווה בוקרשט

יריבת מכבי תל אביב סיימה בתיקו שני ברציפות בזירה המקומית לאחר שספגה בדקה ה-89 ולמרות שהעלתה הרכב חזק. נאתכו שותף כמחליף בניצחון פרטיזן בליגה

|
שחקני סטיאווה בוקרשט (רויטרס)
שחקני סטיאווה בוקרשט (רויטרס)

לפני צמד המפגשים נגד מכבי תל אביב, סטיאווה בוקרשט ספגה 2:2 דרמטי מול אוניראה סלובוזיה בליגה הרומנית, כאשר זהו התיקו השני שלה בצמד המחזורים הראשונים במסגרת המקומית.

איליאס חרלאמבוס, מאמן סטיאווה, פתח בהרכב שנחשב לחזק ולא ביצע רוטציה, עם שינוי אחד בלבד ב-11 שלו. הקבוצה מבוקרשט עלתה ליתרון בדקה ה-33 מגול של מיחאי ליקסנדרו.

סטיאווה ספגה שער שוויון בדקה ה-36 מפייפ איליה. בדקה ה-55 היתרון שב לסטיאווה בכדור עונשין מ-11 מטרים מדויק של דריוס אולארו, אולם הנקודות חולקו בדקה ה-89 של ההתמודדות כאשר אנדריי דורובאנצ’ו הבקיע.

יריבת מכבי ת”א הביסה 1:11 את וירטוס מסן מרינו בצמד המשחקים בסיבוב הקודם של מוקדמות ליגת האלופות, אך היא עוד בלי ניצחון בזירה המקומית אחרי ה-1:1 עם קלוז’ במחזור הקודם. מכבי ת”א תתארח ברומניה ותקיים את הגומלין בהונגריה.

בנושא אחר, במסגרת המחזור הראשון של הליגה הסרבית, פרטיזן בלגרד ניצחה 0:1 את נפרדק בתוספת הזמן, כאשר ביברס נאתכו שותף כמחליף כשעלה מהספסל בדקה ה-71 של המשחק.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */