יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:40

נדאל גבר על נאבונה ועלה לחצי הגמר בשבדיה

על אף שפיגר במערכה ואיבד יתרון 3 משחקונים פעמיים, הספרדי ניצח עם 1:2 במערכות (7:6, 5:7, 5:7) בדרך לשלב הבא במשחקו ה-2 הארוך בקריירה בטוב מ-3

|
רפאל נדאל (רויטרס)
רפאל נדאל (רויטרס)

רפאל נדאל ממשיך בהכנות לקראת הטורניר האולימפי כשהיום (שישי) הוא גבר על מריאנו נאבונה הארגנטינאי עם 7:6, 5:7, 5:7 והעפיל אל חצי גמר טורניר באסטד שבשבדיה במה שהייתה ההתמודדות השנייה הכי ארוכה שלו בקריירה בפורמט של הטוב מ-3, רגעים ספורים לפני שנכנסה לשעתה החמישית.

הספרדי ספג שבירה כבר במשחקון הראשון והספיק למצוא עצמו בפיגור 4:1, ממנו חזר כל הדרך ל-6:6, אך לא הצליח להחזיק מעמד בשובר השוויון, ממנו יצא מנוצח 7:2.

את המערכה השנייה הוא פתח עם שתי שבירות בדרך ל-0:3 מובהק, אך משחק המומנטומים המשיך כשהיריב ביצע את הקאמבק שלו כל הדרך ל-3:3 והובלת 4:5. השור ממיורקה הראה אופי, שבר בדרך ל-5:6 וניצחון 5:7 במערכה.

רפאל נדאל (רויטרס)רפאל נדאל (רויטרס)

במערכה המכרעת דווקא נאבונה פתח עם 0:2, אך הספרדי ניצח שלושה משחקונים ברצף כשפספס ארבעה אפשרויות שבירה, אך בחמישית כבר לא התבלבל ועלה ל-2:3. מפיגור 5:2 היריב אמנם עוד נלחם בחזרה ושבר בדרך ל-5:5, אבל רפא סגר את הסיפור והשלים ניצחון עם 5:7 ו-1:2 במערכות.

כעת, בפני הטניסאי האגדי עומדים חצאי הגמר של הטורניר, כשהוא לבדו יפגוש את דוחה אידוקוביץ’ הקרואטי, בעוד בזוגות, ביחד עם קספר רוד, יתמודד מול אורלנדו לוז ורפאל מאטוס הברזילאים.

מתחרה לברנבאו: המגרש החדש שיארח במונדיאל
אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */