יום ראשון, 13.10.2024 שעה 18:20

"אנחנו בפתחה של תקופה מרגשת ומאתגרת"

רגע לפני היציאה לפאריס, מרכז הפועל קיים אירוע הוקרה מרגש לספורטאים האולימפיים והפראלימפיים: "הרוח לעולם לא תיפול, זה הניצחון הלאומי שלנו"

|
הספורטאים הישראלים באירוע ההוקרה (עודד קרני, הוועד האולימפי)
הספורטאים הישראלים באירוע ההוקרה (עודד קרני, הוועד האולימפי)

רגע לפני היציאה לאולימפיאדת פאריס, מרכז הפועל קיים הערב (רביעי) אירוע הוקרה לספורטאים האולימפיים, הפראלימפיים ולצוות המאמנים של אגודות הפועל, שהתקיים במרכז הימי בקיבוץ שדות ים.

מנכ״לית מרכז הפועל, כנרת צדף, אמרה: “תודה שעצרתם את האימונים כי אנחנו יודעים שאתם בישורת האחרונה. מאחורי כל ספורטאי וספורטאית יש אגודה, איגוד ומאמן. תודה על מה שעשיתם ובהצלחה במשחקים. זכיתי להיות באולימפיאדת טוקיו כיו״ר איגוד ההתעמלות וזו הייתה חוויה של פעם בחיים”.

צדף המשיכה: “לזכות במדליה זה חלום, אבל אני תמיד אומרת - עזבו את המדליה, עצם ההגעה למשחקים האולימפיים זו הגשמת חלום. תזכרו מאיפה באתם, את מי אתם מייצגים בעיקר בשנה הזאת, ותעשו את מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב. אם תעשו טוב, יהיה טוב. באולימפיאדת פאריס אתם מייצגים את המדינה, כך שדגל ישראל מעל הכל”.

כנרת צדף (עודד קרני, הוועד האולימפי)כנרת צדף (עודד קרני, הוועד האולימפי)

יו״ר הוועד האולימפי, יעל ארד, דיברה גם היא: “האירוע הזה הוא החיבור של כל הכוחות של הספורט הישראלי, מהאגודה, דרך המרכזים ועד הוועדים האולימפיים והפראלימפיים. הגעתם לטופ של הצמרת העולמית ויש לכם את הגב של כולנו. אתם הגאווה של כולנו. אל תשכחו את זכרון הנופלים במלחמה ובאולימפיאדת מינכן בדרך שלכם. שיהיה לכם בהצלחה גדולה, הרבה מאוד אנשים מביטים בכם וגאים בכם. יאללה, זה תכף מתחיל”.

יעל ארד (חגי מיכאלי)יעל ארד (חגי מיכאלי)

מאמן נבחרת גלישת הרוח לנשים, שחר צוברי, נאם באירוע: “אנחנו בפתחה של תקופה מרגשת ומאתגרת, לפני מסע לאולימפיאדת פאריס. כמי שזכה לעמוד על הפודיום אני יודע בדיוק מה עובר עליכם, עם ההתרגשות והחששות. אני זוכר איך עמדתי בבייג׳ין עם דגל ישראל על החליפה וידעתי שכל העם מאחוריי”.

צוברי הוסיף: “אנחנו בתקופה מורכבת, העולם סביבנו סוער ויש לצערנו אנטישמיות ושנאה, אבל דווקא בגלל זה המשימה שלנו חשובה מאי פעם. אנחנו שגרירים של מדינת ישראל והעם היהודי. אנחנו כאן, חזקים ולא מפחדים, עם של לוחמים ומנצחים. צאו בראש מורם למשחקים האולימפיים. בהצלחה לכולנו והלוואי שנזכה לראות את הדגל שלנו מתנוסס הכי גבוה שאפשר”.

שחר צוברי (עודד קרני, הוועד האולימפי)שחר צוברי (עודד קרני, הוועד האולימפי)

המדליסטית הפראלימפית מורן סמואל ציינה: “אנחנו מאוד מתרגשים להיות ביחד, באירוע משותף של ספורט אולימפי ופראלימפי, דווקא במציאות בלתי נסבלת שאנחנו חווים השנה. ספורט זה עוגן וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים. אין הבדל בין מדליה אולימפית לפראלימפית, כל קושי הופך להזדמנות וכל אתגר להצלחה. החלום שלי שזה יהיה המובן מאליו, שאדם עם מוגבלות יעסוק בספורט, היום יותר מתמיד כשבתי החולים הוסיפו קומות שלמות”.

“אפשר לתת לפצועים אופק, סיבה לקום בבוקר ולחיות את החיים במלואם. כולם ירוויחו. כל לוחם שיחליף מדים ירוקים במדי נבחרת ישראל ויחצה את קו הסיום עם הדגל הישראלי, כשאחר כך משמיעים את ההמנון, זה יהיה הניצחון הפרטי שלהם והלאומי שלנו. לא אבדה תקוותנו, הרוח שלנו לעולם לא תיפול כי עם ישראל חי”, סיכמה סמואל.

מורן סמואל (עודד קרני, הוועד האולימפי)מורן סמואל (עודד קרני, הוועד האולימפי)
אסור לפספס
נגןמסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
מסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
נגןאנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
אנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
נגןג'ימי באטלר מציג את הבית ההיסטרי שלו
ג'ימי באטלר מציג את האחוזה ההיסטרית שלו
נגןכוכב: כל השערים והבישולים של לאמין ימאל
כוכב: כל השערים והבישולים של לאמין ימאל
/* LAST / NEXT ROUNDs */