יום שלישי, 15.10.2024 שעה 20:17

ראש עיריית פאריס אן הידלגו שחתה בנהר סיין

עמדה בהבטחה. אחרי ששרת הספורט עשתה זאת ביום שבת, גם הידלגו שחתה בנהר תשעה ימים לפני טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים: "המים היו טובים מאוד"

|
אן הידלגו שוחה בנהר סיין (רויטרס)
אן הידלגו שוחה בנהר סיין (רויטרס)

ראש עיריית פאריס אן הידלגו עמדה בהבטחתה לשחות בנהר סיין כשאיכות המים תאפשר זאת, וקפצה היום (רביעי) לנהר כדי לשחות בו למשך מספר דקות, וזאת תשעה ימים לפני טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים.

הידלגו הגיעה קצת לפני 10:00 בבוקר שעון צרפת, כשכבר ביום שני היא אישרה שבכוונתה לקיים את הבטחתה. ראש העיר שחתה במשך מספר דקות ולוותה בטוני אסטנגואה, נשיא הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים, ששחה אף הוא בנהר.

ביום שבת האחרון גם שרת הספורט של צרפת, אמלי אודא-קסטרה, עמדתה במילתה ושחתה בנהר, כשהיא הייתה הדמות הפוליטית הראשונה שעושה זאת.

אמלי אודא-קסטרה (רויטרס)אמלי אודא-קסטרה (רויטרס)

אן הידלגו אמרה היום לאחר ששחתה בנהר: “על ידי ניקיון הנהר, אנחנו מקווים למנוע נזקים גם לאוקיינוסים ורוצים להבטיח שגם המים שיגיעו בהמשך לים יהיו הרבה יותר בריאים. זה חשוב עבורנו וגם עבור הדורות הבאים”.

על התחושות שלה מהשחייה בנהר אמרה: “זה הרגיש טבעי וקל, נהניתי גם מהשמש. המים היו טובים מאוד, קצת קרים, אבל לא יותר מדי. המשחקים האולימפיים גרמו להאצת הניקיון של הנהר, אבל אנחנו גם עושים את זה כדי להרגיל את העיר לשינוי”.

אסור לפספס
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
נגןמפחיד: בירידה לספסל חיכה להם נחש
מפחיד? בירידה לספסל חיכה להם נחש קטן
/* LAST / NEXT ROUNDs */