יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:21

"'מתנו' על המגרש, שוב אותה בעיה של אנגליה"

אחרי שקוקורייה עקץ אותו, נוויל מצא את הסיבה להפסד בגמר וביקר את סאות'גייט: "אפשר לנצח איכשהו, אבל בסוף תפגוש נבחרת איכותית". שואו: "גמור"

|
שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים (רויטרס)
שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים (רויטרס)
" allow="autoplay; clipboard-write" width="100%" height="180" frameborder="0" title="ספרד שוב לימדה את העולם: ככה משחקים כדורגל">

לכל אורך היורו נבחרת אנגליה דישדשה, לא הצליחה לדגדג אפילו את הפוטנציאל של הסגל האדיר שלה, גירדה שערים והתקשתה מאוד בדרכה לגמר, אבל אמש (ראשון) ספרד עשתה לזה סוף. לה רוחה ניצחה 1:2 בגמר, זכתה בצדק ביורו בפעם הרביעית בתולדותיה ושלחה את האנגלים להמשיך לפנטז על זכייה בטורניר גדול – משהו שלא קרה מאז מונדיאל 1966 הביתי.

מי שמככב הבוקר בתקשורת האנגלית הוא מארק קוקורייה, שספג ביקורת מגארי נוויל לפני הטורניר (“איתו ספרד לא תלך עד הסוף") וחטף בחזרה מהמגן האנרגטי: “תודה על התמיכה". במקביל אקס מנצ’סטר יונייטד כבר הגיב להפסד של אנגליה ונראה שהוא מצא את הסיבה לכך.

“אפשר להתמקד בהרבה דברים, אבל דבריו של (גארת’) סאות’גייט על כך שלא החזקנו בכדור בצורה טובה מספיק צריכה להיות הכותרת. כל מאמן נבחרת אנגליה אמר את אותו הדבר, כל אחד הרגיש אותו דבר בגלל שחווינו את זה על הדשא. ‘מתנו’ על המגרש בחלקים האחרונים של המשחקים בזמן שהנבחרת היריבה התחזקה.

זה לא זה. הארי קיין וגארת' סאות'גייט (רויטרס)זה לא זה. הארי קיין וגארת' סאות'גייט (רויטרס)

“זה חזר על עצמו, השחקנים האלה עשו עבודה מצוינת בהגעה לגמר, הם עשו יותר מאשר אי פעם, אבל התבניות שוב חזרו על עצמם. לא לשלוט במשחקים הייתה הבעיה של נבחרות אנגליה במשך הרבה טורנירים. אתה יכול לנצח משחק איכשהו, אפשר לנצח שניים-שלושה משחקים, אבל בסוף אתה פוגש נבחרת איכותית וזה מה שקרה".

הדברים הללו מתפרשים כביקורת ברורה לעבר סאות’גייט, שהוביל סגנון מבוקר לאורך הטורניר. גם בטור בעיתון ‘BBC’ לא חסכו בביקורת: “לאנגליה יש את הסגל הכי טוב, אבל לא את הנבחרת הכי טובה".

לוק שואו סיכם: “אני גמור, באמת האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. סאות’גייט? הוא גאה בנבחרת ובמה שהשגנו כנבחרת, אבל אין עוד מה לומר. אני יכול רק להתנצל עבור האוהדים".

ספרד אלופת אירופה: התגובות והציוצים ברשת
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */