יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:06

קוקורייה ענה לנוויל, בברצלונה השוו אותו לפויול

האנגלי טען: "בגללו ספרד לא תלך עד הסוף", המגן השתיק אותו אחרי הזכייה: "תודה על התמיכה". בקטלוניה התלהבו: "הנשמה של הנבחרת, ההפתעה של היורו"

|
מארק קוקורייה (רויטרס)
מארק קוקורייה (רויטרס)
" allow="autoplay; clipboard-write" width="100%" height="180" frameborder="0" title="ספרד שוב לימדה את העולם: ככה משחקים כדורגל">

היורו זה המקום של הגיבורים שפחות נוצצים על הנייר. הסיפור של מגן נבחרת ספרד, מארק קוקרייה, הוא עוד הוכחה מושלמת לכך. הרי לפני הטורניר אף אחד לא האמין שמקומו בהרכב של לואיס דה לה פואנטה, במיוחד לאור היכולת של אלכס גרימאלדו בבאייר לברקוזן, אולם המאמן נתן לשחקן צ’לסי את המושכות וזה הפך לאחת מהפתעות היורו בגרמניה.

במהלך הטורניר גארי נוויל טען: “אני חושב שהוא אחת הסיבות שספרד כנראה לא יכולה ללכת עד הסוף”. אתמול (ראשון), אחרי שבישל את שער הניצחון בגמר מול אנגליה וסידר 1:2 מתוק ללה רוחה, קוקורייה השיב לו באינסטגרם, כששיתף את הפוסט עם הציטוט המדובר של אגדת מנצ’סטר יונייטד ואנגליה ורשם: “הלכנו עד הסוף גארי, תודה על התמיכה”.

הקהל אחרי המשחק ידע למי להודות והיציעים רעדו בקריאת “קוקורייה, קוקורייה”. המגן ספג לאורך המשחק קריאות בוז חזקות מהגרמנים שהיו ביציעים זכר לנגיעת היד מול הנבחרת המארחת ברבע הגמר, שרק בעזרת השופטים ובהחלטה שנויה במחלוקת לא הפכה לפנדל בשלב קריטי בהארכה. בסופו של דבר קוקורייה וחבריו ניצחו ומשם היסטוריה.

המסר של מארק קוקורייה לגארי נוויל (אינסטגרם)המסר של מארק קוקורייה לגארי נוויל (אינסטגרם)

ב’מונדו דפורטיבו’ התלהבו: “קוקורייה הוא הנשמה של הנבחרת. קוקורייה זה מסירות, מלחמה, קלאס, ביטחון, מהפכה, אהבה לדרך, להבין כדורגל וחיים”. הם השוו אותו לקרלס פויול, קפטן ברצלונה האגדי, שגם הוא הסתובב עם רעמת שיער וחתום על שער הניצחון מול גרמניה במונדיאל 2010. “שים את הפאה ותרגיש כמו גיבור על”, התייחסו לשיער השופע.

בקטלוניה ציינו כי קוקורייה הבטיח בפניהם שיבקיע או יבשל בגמר. והוא אכן עמד במילתו. “השתיק את השריקות הגרמניות”, המשיכו ב’מונדו דפורטיבו’. “הוא היה ההפתעה שהיורו סיפק לנו, השחקן שהגיע כדי להישאר”. קוקורייה גדל בברצלונה, אבל לא הצליח להטביע חותם עד שהגיע לברייטון, שם פרץ, כשכעת הוא יחזור לצ’לסי במעמד אחר לחלוטין ועם גביע.

ספרד אלופת אירופה: התגובות והציוצים ברשת
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */