יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:57

"בשבילי ווימבלדון הוא הטורניר הכי יפה בטניס"

לאחר הזכייה בגמר, קרלוס אלקראס שיתף: "כשהייתי בן 11 כבר ידעתי שהחלום שלי הוא לזכות בווימבלדון". ג'וקוביץ': "הוא להט היום, סיפק טניס מדהים"

|
קרלוס אלקראס חוגג (רויטרס)
קרלוס אלקראס חוגג (רויטרס)

קרלוס אלקראס סיפק הופעה נפלאה היום (ראשון) בגמר ווימבלדון והפך לשישי בהיסטוריה שזוכה ברולאן גרוס ובווימבלדון באותה השנה, זאת כשגבר 2:6, 2:6, 6:7 (4) על נובאק ג’וקוביץ’ בהתמודדות המכריעה.

לאחר הזכייה אמר אלקראס: ”כשהייתי בן 11 כבר ידעתי שהחלום שלי הוא לזכות בווימבלדון, אני חי את החלום שלי ורוצה להמשיך. כמובן שזו הרגשה נהדרת לשחק במגרש הזה. זה הטורניר הכי יפה והתואר הכי יפה בטניס”.

על יריבו והקשיים שהציב: “נובאק הוא פייטר שלא ייאמן. היה קשה עבורי כשהוא ניסה לחזור במערכה השלישית ובשובר השוויון, ניסיתי לשחק את הטניס שלי ואני שמח שבסוף הצלחתי למצוא את הפתרונות”.

קרלוס אלקראס מניף את הגביע (רויטרס)קרלוס אלקראס מניף את הגביע (רויטרס)

בנוגע להישג המרשים שלו הוסיף: “אני נלחם ומאמין, זה כבוד גדול בשבילי להיות בין השחקנים שזכו ברולאן גרוס ו-ווימבלדון באותה השנה. הם אלופים גדולים, ואני לא מחשיב את עצמי כאלוף עדיין. אני מנסה להמשיך ולבנות את הדרך שלי. כרגע עשיתי את שלי ועכשיו בואו נראה את הנבחרת”.

נובאק ג’וקוביץ’ פרגן ליריבו: “אין ספק שאלקראס היה לוהט היום. ברור שזו לא התוצאה שרציתי והצגתי רמת טניס לא מספיק טובה בהתחלה. כבוד לקרלוס ששיחק טניס נהדר, ניסיתי לאתגר אותו במערכה השלישית אבל זה לא נועד להיות. מגיעות לו ברכות על טניס מדהים”.

ג'וקוביץ' מברך את אלקראס על הזכייה (רויטרס)ג'וקוביץ' מברך את אלקראס על הזכייה (רויטרס)

על כמות הפעמים המרשימה (10) שהגיע לגמר ווימבלדון אמר: “כמובן שאני גאה. כרגע יש בעיקר אכזבה כי אנחנו קצת אחרי המשחק, אבל כשאני מסתכל על השבועות האחרונים ומה עברתי אני מאוד מסופק. ווימבלדון תמיד היה חלום ילדות שלי, אני מנסה להזכיר לעצמי כמה ההרגשה להיות פה מדהימה. אני עדיין ילד שחי את חלום הילדות שלו”.

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */