יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:50

"שמח שהצלחנו להחזיר לארץ פעילות בינלאומית"

יו"ר איגוד הטניס, אבי פרץ, לאחר שקיבל אישור לארח בארץ תחרויות למרות המצב: "היה קשה לשכנע גופים בינלאומיים, אך שמח שהצלחנו. החשיבות עצומה"

|
אבי פרץ  (Tennis Europe)
אבי פרץ (Tennis Europe)

בזמן שהפעילות הבינלאומית של כלל איגודי הספורט וההתאחדויות בארץ מושבתת כמעט לחלוטין, הצליח איגוד הטניס להחזיר את הפעילות הבינלאומית לישראל.

מאז חודש ספטמבר האחרון לא התקיימו תחרויות בינלאומיות בטניס בישראל בשל המלחמה. ה-ITF ו-Tennis Europe הקפיאו למעשה את כל הפעילויות בישראל עם פרוץ המלחמה, והשחקנים והשחקניות הישראלים נאלצו לצאת לחו״ל במטרה להתחרות הרבה יותר מבעבר.

בזכות היחסים המצוינים של איגוד הטניס עם המוסדות הבינלאומיים ובזכות קשריו האישיים של יו״ר האיגוד, אבי פרץ, עם Tennis Europe וה-ITF (חבר ועדת נוער ב-ITF וחבר הנהלה ב-Tennis Europe), הצליח האיגוד לקבל אישור לארח בארץ ארבע תחרויות ITF לנוער (j30 ,J60)  למרות המצב. הראשונה התקיימה בשבוע החולף ברמת השרון, השנייה מתקיימת בתל אביב השבוע ושתיים נוספות בסוף אוקטובר. בנוסף הצליח האיגוד להבטיח את קיומן של עוד 6 תחרויות Tennis Europe (4 לגילאי 14, 2 לגילאי 12) ועוד 2 תחרויות בינלאומיות לסניורים.

אבי פרץ עם עם נשיא ה-ITF דיוויד הגרטי ושמואל הרציג נשיא כבוד של איגוד הטניס (Tennis Europe)אבי פרץ עם עם נשיא ה-ITF דיוויד הגרטי ושמואל הרציג נשיא כבוד של איגוד הטניס (Tennis Europe)

יו״ר איגוד הטניס, אבי פרץ, אמר: "היה קשה מאוד לשכנע את הגופים הבינלאומיים אבל אני מאושר שהצלחנו להחזיר לארץ מעט פעילות בינלאומית. החשיבות היא כפולה- ראשית, תורמת מקצועית ונותנת לישראלים נקודות דירוג עולמיות ואירופאיות. שנית, כלכלית, השחקנים יכולים להישאר ולהתחרות בארץ. כולי תקווה שבמהרה חטופינו וכוחות הבטחון ישובו לביתם, המלחמה תסתיים ונחזור לפעילות בינלאומית בכל הכוח״.

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */