יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:27

רודרי ולאמין ימאל בהרכב ספרד, בלינגהאם מנגד

הקשר וילד הפלא ימשיכו בהרכב לה רוחה בגמר היורו, וויליאמס ומוראטה ישלימו את ההתקפה. סאות'גייט הפתיע והעניק ללוק שואו מקום ב-11 של האנגלים

|
ג'וד בלינגהאם (רויטרס)
ג'וד בלינגהאם (רויטרס)

גמר יורו 2024 ייערך הערב (ראשון) בקרב הענקיות בין ספרד ואנגליה, שנפגשות לראש בראש על הזכות להיות אלופת אירופה. החבורה של לואיס דה לה פואנטה רוצה לסיים טורניר חלומי ומרשים עם זכייה, ולצאת לדרך חדשה אחרי חילופי הדורות המוצלחים. מנגד, האנגלים מקווים להשיג תואר גדול ראשון מאז 1966 ולעשות היסטוריה.

הרכב ספרד: אונאי סימון, דני קרבחאל, רובין לה נורמן, אמריק לאפורט, מארק קוקורייה, רודרי, פביאן רואיס, דני אולמו, לאמין ימאל, ניקו וויליאמס ואלברו מוראטה.

הרכב אנגליה: ג’ורדן פיקפורד, קייל ווקר, ג’ון סטונס, מארק גואהי, בוקאיו סאקה, קובי מיינו, דקלן רייס, לוק שואו, פיל פודן, ג’וד בלינגהאם והארי קיין.

שחקני נבחרת ספרד (רדאד ג'בארה)שחקני נבחרת ספרד (רדאד ג'בארה)
ג'וד בלינגהאם וחוסלו (רדאד ג'בארה)ג'וד בלינגהאם וחוסלו (רדאד ג'בארה)

לה רוחה רושמים טורניר מרשים מאוד עד כה. הספרדים העפילו לשלבי הנוקאאוט מהמקום הראשון בביתם בו הם שמרו על שער נקי, תוך כדי שהציגו כדורגל שוטף ומרשים. בשמינית הגמר הם הביסו 1:4 את גיאורגיה, ברבע הם הדיחו את מארחת הטורניר, גרמניה, עם שער דרמטי בדקה ה-119, ובחצי הם חיברו 1:2 על צרפת לאחר שחזרו מפיגור והפכו בזכות שער נפלא של לאמין ימאל, ושער של דני אולמו.

לאמין ימאל (רויטרס)לאמין ימאל (רויטרס)

נבחרת שלושת האריות מגיעה אחרי טורניר בו הציגה יכולת לא מרשימה, אך ניצחה פעם אחר פעם באופן דחוק או בתום דרמה. היא העפילה משלב הבתים לאחר שהתקשתה, הדיחה בשמינית הגמר את סלובקיה אחרי 1:2 בהארכה, אליה היא הגיע רק בזכות מספרת מרהיבה של ג’וד בלינגהאם בתוספת הזמן, ברבע היא גברה על שווייץ בפנדלים, ובחצי רשמה 1:2 על הולנד בדקה ה-90 משער דרמטי ונהדר של אולי ווטקינס. לרשותו של סאות’גייט עומד סגל מלא.

בחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, הספרדים ניצחו פעמיים, האנגלים ניצחו פעמיים, ועוד מפגש אחד הסתיים ב-2:2. במפגש האחרון, שנערך במסגרת ליגת האומות ב-2018, ניצחו החניכים של סאות’גייט 2:3 מצמד של ראחים סטרלינג ושער של מרקוס רשפורד, שלא נכללו בסגל הטורניר הנוכחי.

שחקני טוטנהאם מהמרים על הזוכה בגמר היורו
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */