יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:45

ששון סיים במקום השני בטורניר הזוגות בווימבלדון

טניס כסאות גלגלים: הישראלי המשיך להביא כבוד לספורט כחול-לבן אחרי שנוצח עם בן זוגו במשחק הגמר מול זוג הולנדי. לנקרי המאמנת: "העיניים לפאריס"

|
גיא לנקרי עם הגביע (פרטי)
גיא לנקרי עם הגביע (פרטי)

גיא ששון, הטניסאי ממועדון ספיבק אילן רמת גן, יחד עם בן הזוג אנדי לפתורן האנגלי הגיעו היום (שבת) למקום השני בגמר טורניר הזוגות בקטגורית הקוואד במסגרת ווימבלדון היוקרתי.

השניים נוצחו על ידי זוג ההולנדים נילס ויניק וסם שרודר בתוצאה 6:3, 6:7, 6:3. בתום המשחק אמר גיא כי הוא מודה למשפחתו שהגיעה לצפות בו, התנצל בפני הצופים בישראל על שלא הצליח לנצח את המשחק, וסיים בעברית באמירה 'עם ישראל חי'. כזכור, אמש הפסיד גיא לנילס ויניק בחצי גמר היחידים בתוצאה 7:5, 7:5.

גיא ועופרי לנקרי (פרטי)גיא ועופרי לנקרי (פרטי)

עופרי לנקרי המאמנת של גיא סיכמה את הטורניר: "אנחנו אחרי שבועיים מאתגרים מאוד על הדשא. זה משטח חדש עבור גיא, התאמנו הרבה על מנת להגיע מוכנים כמה שניתן לווימבלדון. לגיא היה משחק צמוד מאוד נגד נילס, שזכה בשנה שעברה בטורניר. לאחר מאבק ארוך הוא הפסיד, אבל הציג רמת טניס טובה מאוד. היום גיא ואנדי הפסידו בגמר זוגות אחרי משחק ארוך מאוד וצמוד. כרגע העיניים שלנו מופנות למשחקים הפראלימפיים. אנחנו לקראת תקופת הכנה שהשיא שלה אמור להגיע בפאריס".

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */